Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er det du insinuerer?

9015861[/snapback]

Hvis du ikke skjønner det kan du bare ha det så fint med din lille hjerne. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel vel, da er det bare å vente tolmodig til PC-en min kommer da. Imens får jeg sitte litt her i SO6 og snakke med brukere som kan komme til å gå i korstog mot meg. Hooray.

9015860[/snapback]

Korstog mot deg? Du er jo.. emh... :hmm:

Skrevet (endret)
Ikke? :( *gå og skjære seg*

9015890[/snapback]

Ikke ikke. *tape sammen sårene*

Woot? Heter Arinomi Odin irl?

9015892[/snapback]

Ja. :love:

Joda, det er sant, clvn. God morgen. :)

Endret av Kibs
Skrevet
Hvis du ikke skjønner det kan du bare ha det så fint med din lille hjerne. :wee:

9015872[/snapback]

Min mangel på internetttilgang i to uker har visst gjort sarkasmedetektoren min litt sløv, beklager.

Skrevet (endret)

Odin er jo faen meg et av de beste navnene ever. Jeg liker norrøne-navn. Jeg har jo et selv mener jeg. :D

'

Edit: Puser1993: Jeg er hva?

Endret av Snorre
Skrevet (endret)
Min mangel på internetttilgang i to uker har visst gjort sarkasmedetektoren min litt sløv, beklager.

9015901[/snapback]

Your loss. :) Har du ikke kost deg?

Endret av Kibs
Skrevet

Norrøne navn eier. Men Odin er enda litt barskere enn Snorre, selv om det også er tøft!

(Serverene mine får forresten norrøne navn for å skille de fra hverandre :p )

Skrevet
Odin er jo faen meg et av de beste navnene ever. Jeg liker norrøne-navn. Jeg har jo et selv mener jeg. :D

'

Edit: Puser1993: Jeg er hva?

9015902[/snapback]

Vi er bare så utrolig digge :love:

Er stolt av navnet mitt! *flex*

Skrevet
weee, jeg kom inn på første valget angående videregående skole :D

9015929[/snapback]

Grattis! Var det noe fornuftig?

Skrevet
Your loss. :) Har du ikke kost deg?

9015912[/snapback]

Jøss, da! Det er lenge siden jeg har gått så lenge mellom hver gang jeg har dunket hodet mitt i bordet av ren frustrasjon. For ikke å snakke om det faktum at det er strålende sol og ca. en million farenheit ute.

Skrevet
Jøss, da! Det er lenge siden jeg har gått så lenge mellom hver gang jeg har dunket hodet mitt i bordet av ren frustrasjon. For ikke å snakke om det faktum at det er strålende sol og ca. en million farenheit ute.

9015936[/snapback]

Flott! :D

Skrevet

9015902[/snapback]

Jeg og når jeg tenker meg om. Det er en avart av Tor som betyr Tors spydspiss. Kan da ikke komme fra noe annet?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...