Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fortsatt litt emo å sitte med en saks å kutte seg selv da :p

7507734[/snapback]

har aldri kutta meg :cry:

jo forresten.. men ikke ordentlig

7507765[/snapback]

Jeg har kutta meg mange ganger, ikke sånn med vilje eller emo typ kutting :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7507791[/snapback]

jeg kutta meg opp med glasskår og smelta meg når jeg har kjeda meg på fylla da, må finne bedre steder å feste før jeg tar sjølmord

Skrevet

7507791[/snapback]

jeg kutta meg opp med glasskår og smelta meg når jeg har kjeda meg på fylla da, må finne bedre steder å feste før jeg tar sjølmord

7507808[/snapback]

Du kan bli med meg imorra, skal opp til en kompis, og når gjengen vår samles er det mye liv. :D

Skrevet
womancatowl: Why couldn't Helen Keller drive?

womancatowl: Because she was a woman.

NeVz: hey

NeVz: that's not very nice

Thiefcraft sets mode +b womancatowl*!*@*.*

Thiefcraft: WHY COULDN'T womancatowl TALK?!

Thiefcraft: BECAUSE HE WAS FUCKING BANNED!

Jeg er en trist panda nå. :(

Skrevet
Du kan bli med meg imorra, skal opp til en kompis, og når gjengen vår samles er det mye liv. :D

7507864[/snapback]

hadde funka det, men akkurat imorra er det den ene dagen i året det fakstisk er ordentlig liv her i bygda :wee:

Skrevet
Jobb om 45 minutter :)

Hva er opp ? =)

7507922[/snapback]

Jeg er på jobb, det er det som er opp.

Hva er oppi hetta de neger?

7507927[/snapback]

Are you calling me a niggah?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ok
Skrevet

Weee tror jeg ligger ann til å få 6'er på både kjemi og fysikkprøven jeg hadde i dag. Og om et par timer skal jeg til typen som jeg ikke har sett siden forrige fredag. Life is good :D

Skrevet
Weee tror jeg ligger ann til å få 6'er på både kjemi og fysikkprøven jeg hadde i dag. Og om et par timer skal jeg til typen som jeg ikke har sett siden forrige fredag. Life is good  :D

7507980[/snapback]

6 i kjemi og fysikk? Ikke verst :)

Skrevet

I dag har vært en herlig dag. Ett lite foredrag om blogging var det eneste skole vi hadde og på t-banen fikk vi 200 kroner av en dame til å kjøpe kakao.

Skrevet
6 i kjemi og fysikk? Ikke verst :)

7507987[/snapback]

Takk :) Har pugget noe helt sykt for å greie det. Fysikk er ganske vansklig og en del av regningen i kjemi tar en stund å forstå så..

men nå er det omtrent juleferie. Helt utrolig at jeg er halveis i vgs allerede :ohmy:

Skrevet
men nå er det omtrent juleferie. Helt utrolig at jeg er halveis i vgs allerede  :ohmy:

7508009[/snapback]

ja, det halvåret her har gått sykt fort. har begynnt å tenke på at jeg kommer til å savne skole jeg nå. tenk å aldri få plage lærere, henge 10-20 folk sammen i friminutta og bare surre rundt :cry:

Skrevet
ja, det halvåret her har gått sykt fort. har begynnt å tenke på at jeg kommer til å savne skole jeg nå. tenk å aldri få plage lærere, henge 10-20 folk sammen i friminutta og bare surre rundt :cry:

7508066[/snapback]

Savner det jeg også :cry:

Skrevet (endret)

7508066[/snapback]

Savner det jeg også :cry:

7508072[/snapback]

Fy faen e savner det så jævlig :cry:

Endret av Den store P
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...