Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, for faen.

Det finnes ikke en levende sjel som ikke gir en lang faen i hvem jeg snakker med over MSN akkurat nå, så det er helt opplagt at du gjør det bare for å øke postcounten din i OT-baren, som om du tror det vil gi deg mer respekt på forumet, eller noe slikt.

8693129[/snapback]

*hippiemodus*

What's with all them negative vibes, man?

Like... Why can't we all just get along. You know; love and peace and all that...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La nå paien gjøre som han vil, så kan vel en moderator banne ham hvis det er så jævlig.

Pannekaker til middag. Chef: Vegard_ :)

Skrevet
helt riktig! jeg lever for og få høyere postcount i OT-baren  :roll:

8693144[/snapback]

"Hei alle sammen :)", "hadet alle sammen :)" og "jeg snakker med noen på MSN alle sammen :)" sier i hvert fall ikke noe annet.

Skrevet

Skarstad: siden du ikke tok hintet når jeg tok det på engelsk så får jeg ta det på norsk

Her er en bolle. Den er til deg...

Skrevet
"Hei alle sammen :)", "hadet alle sammen :)" og "jeg snakker med noen på MSN alle sammen :)" sier i hvert fall ikke noe annet.

8693166[/snapback]

Er det bedre å krangle? :ermm:

Skrevet

8693166[/snapback]

Du er innom en gang til dagen kun for og skape dårlig stemning eller?

Skrevet

8693163[/snapback]

ehh.. "fin" avatar ja... :ermm:

please bytt tilbake til alex rider.. den var mye tøffere. :)

8693198[/snapback]

Kan ikke... tapte et veddemål, og da er det 36 dager igjen med denne avataren... Og signaturen... :cry:

Skrevet
"Krangel" er bare et idiotisk ord for "diskusjon".

8693208[/snapback]

Unnskyld at jeg brukte det idiotiske ordet. Er det bedre å diskutere og skape dårlig stemning?

Skrevet (endret)
Du er innom en gang til dagen kun for og skape dårlig stemning eller?

8693202[/snapback]

Jeg er helt sikker på at dårlig stemning leder til mer og bedre underholdning enn å lese om hvem folk snakker med over MSN.

Endret av Skarstad
Skrevet
Åh, klapp igjen, kranglefanter, ellers gir jeg dere minus på sitat begge to. :wee:

8693227[/snapback]

:!:

Glemmer aldri det gullkornet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...