Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå hadde jeg nettopp den siste matteprøven. Får jeg lavere enn tre på den så må jeg ha matte hele neste års periode, uten undervisning. Samt en privatisteksamen. Kryss fingrene folkenes :ohmy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, jeg har 1M :p Går siste året MK, og har bare matte frem til jul. Og jeg har fått 2 i standpunkt, men må ha tre for å komme inn på skole neste år. Så jeg fikk en prøve til, bare meg som hadde den. Klarer jeg treer får jeg treer i boka.

Skrevet
Seff. Sov 5 timer i natt, måtte stå opp til han :wee:

7475333[/snapback]

Hvorfor Dr.Phil. Skjønner ikke helt den greia, det er jo ikke no bra. Du synes kanskje det men :p

Hvorfor ? Det er jo det samme om og om igjen.

Skrevet (endret)
Fint å skru av hjernen, da er det vel det samme om man har sett det femti ganger før :!:

7475363[/snapback]

Da kan man vel bare fortsette å sove vel :hmm:

EDIT: Ja mushi, siden han tar alt på sparket. Det er sikkert ikke kjørt igjennom programmer på forhånd. Slik som idol, der er alt planlagt å går som smurt første gangen.

Endret av Neppe
Skrevet
EDIT: Ja mushi, siden han tar alt på sparket. Det er sikkert ikke kjørt igjennom programmer på forhånd. Slik som idol, der er alt planlagt å går som smurt første gangen.

7475373[/snapback]

Han sier han ikke møter dem før showet, og jeg tror på han :)

Dr. Phil ljuger ikke.

Skrevet
Han sier han ikke møter dem før showet, og jeg tror på han :)

Dr. Phil ljuger ikke.

7475385[/snapback]

Nei, det er jo klart. Han drar jo trossalt inn masse penger på å si det :) Men, kos deg med Dr.Phil du Mushi, fint noen liker han.

Skrevet

Åhh, ikke snakk om Dr. Phil igjen! Jeg hater fyren.

Likevel pleier jeg ofte å sitte å se på han. Gjorde det til en vane å sitte å se på han første året mitt på videregående. Makan til mye tull som kommer ut fra en munn.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...