Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, ikke svar meg på spm mitt du..

:cry:

8595399[/snapback]

Sorry :(

Jeg så ikke at det hadde kommet en ny side.

Ja, jeg var hos eksen i går, ingenting skjedde, så bare på Final Fu, Pimp My Ride og Bam's Unholy Union på MTV :)

Skrevet
*klemme på*

Han er bare overlegen. :)

:love: Takk, tror det går bra. Jeg er egentlig i tildels bra humør, å være forelsket gjør en happy.

Ja, jeg var hos eksen i går, ingenting skjedde, så bare på Final Fu, Pimp My Ride og Bam's Unholy Union på MTV :)

Ah, ok.. Så dere skal være venner?

Skrevet

Jepp, vi er bare venner. Hvis hun plutselig en dag kommer og sier at hun angrer, så blir hun nok litt skuffa, men hun skjønner forhåpentligvis at toget med håp om å bli sammen igjen har gått for lenge siden.

Skrevet
*klemme på*

Han er bare overlegen. :)

:love: Takk, tror det går bra. Jeg er egentlig i tildels bra humør, å være forelsket gjør en happy.

8595550[/snapback]

Nå vil jeg også være forelsket. :(

Skrevet
Nå vil jeg også være forelsket.  :(

8595564[/snapback]

du skal få lov til og være forelsket i meg du om du vil :love:

8595571[/snapback]

Den er grei! men da må jeg bli kjent med deg. :love:

Tror jeg.

Skrevet
Jepp, vi er bare venner. Hvis hun plutselig en dag kommer og sier at hun angrer, så blir hun nok litt skuffa, men hun skjønner forhåpentligvis at toget med håp om å bli sammen igjen har gått for lenge siden.

Skjønner, venner er bra da :D

Hoho.. Det er en kos følelse. Bedre blir den om personen du liker, liker deg tilbake.

Skrevet

Hoho.. Det er en kos følelse. Bedre blir den om personen du liker, liker deg tilbake.

8595586[/snapback]

Jeg har faktisk testet det ut. :!: Og så ødela jeg det. Er jeg ikke fliiiink? :p

Skrevet
Den er grei! men da må jeg bli kjent med deg.  :love:

Tror jeg.

8595580[/snapback]

Det kan være en fordel det ja... hvor i landet må jeg reise for og forføre deg da?

Skrevet
Det kan være en fordel det ja...  hvor i landet må jeg reise for og forføre deg da?

8595594[/snapback]

Litt nord for trøndelag. :ermm:

Skrevet
hmm... da får du komme ned til oslo, så kan jeg forføre deg :love:

8595604[/snapback]

Kan vi ikke møtes på midten, da? Ellers må vi vente et par år til jeg skal sørover for å studere. :no:

Skrevet (endret)
Jeg har faktisk testet det ut.  :!: Og så ødela jeg det. Er jeg ikke fliiiink?  :p

Eyh! Everything can be fixed! Håper jeg får det til denne gangen, tålmodighet er nøkkelen, men det å være tålmodig er no herk!

Jeg har faktisk gitt opp kjærligheten, intil videre...

Pft.

NorthGarden: Den tillater ikke spam og ot.

Endret av Demille
Skrevet
Kan vi ikke møtes på midten, da? Ellers må vi vente et par år til jeg skal sørover for å studere.  :no:

8595607[/snapback]

Hvilken by er best og møtes i da?

Og hva skal du studere?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...