Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Hva syntes folket om min nye avatar da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
prøver og skape en ny international trend skjønner du... der alle bytter ut hei/hello osv. med 131... lettere og forstå hverandre internationalt da vettu :D

8405948[/snapback]

Hvorfor akkurat 131?

8405966[/snapback]

Espen er et geni. Deal with it.

Skrevet
prøver og skape en ny international trend skjønner du... der alle bytter ut hei/hello osv. med 131... lettere og forstå hverandre internationalt da vettu :D

8405948[/snapback]

Du feiler på absolutt alle plan.

Skrevet

8405948[/snapback]

Du feiler på absolutt alle plan.

8406001[/snapback]

vel. Han fikk oppmerksomhet.

Fra deg også. Så det er nok ikke alle plan.

Skrevet (endret)
vel. Han fikk oppmerksomhet.

Fra deg også. Så det er nok ikke alle plan.

8406020[/snapback]

...men han feiler på de fleste plan.

Endret av Solid
Gjest medlem-77217
Skrevet

Blog! :ph34r:

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk har blogger. Det er liksom greit at Bill Gates har blogg, men ikke andre. Osma Bin Lad'n kan også ha blog.

Skrevet
Blog! :ph34r:

Skjønner virkelig ikke hvorfor folk har blogger. Det er liksom greit at Bill Gates har blogg, men ikke andre. Osma Bin Lad'n kan også ha blog.

8406058[/snapback]

Enig! Vi har forum, hva skal man med blogg da?

Skrevet (endret)

8406058[/snapback]

Kutte seg selv, ta bilder av det og vise det til andre og fortelle verden hvor forferdelig man synes den er.

Edit: Editet litt(no shit).

Endret av HorSe
Skrevet

Blogg er jo en fin ting, da kan man skrive om det man føler, folk kan kommentere det, og det er DITT innlegg som er i sentrum :) På et forum er det bare en post blant mange andre ^_^

Skrevet
Stakkars, jeg tror jeg har klart å dra en av vennene mine inn i SO, men jeg tar ikke ansvar for hans sosiale liv :)

8406150[/snapback]

Åh, ikke tenk på det. En gang kommer han til å takke deg.

Skrevet

Tror jeg skal bli kjempe-emo og lage en STOOOR blogg med masse dikt og depresive bilder....

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller kansje ikke :)
Skrevet
Blogg er jo en fin ting, da kan man skrive om det man føler, folk kan kommentere det, og det er DITT innlegg som er i sentrum :) På et forum er det bare en post blant mange andre ^_^

8406153[/snapback]

Hva om ingen kometerer :ph34r:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...