Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Veronica ble full på babysprit.

7876117[/snapback]

Ehm, hadde det ikke vært for at jeg måtte stryke skjorten din så hadde vi fått bedre tid til å vorse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg var nede hos ex'n min igår, så sa ho at ho var blitt gravid, så spurte jeg hva ho skulle gjøre, så sa ho at ho ville beholde ungen... så jeg slo ho i magen.

7876157[/snapback]

Du er ikke riktig god.

Skrevet
Ehm, hadde det ikke vært for at jeg måtte stryke skjorten din så hadde vi fått bedre tid til å vorse.

7876134[/snapback]

Vorse. Kvinner holder seg på kjøkkenet.

Skrevet
Veronica ble full på babysprit.

7876117[/snapback]

7876134[/snapback]

Så utrolig internt, dette er som å lese Neppe/Julie-innlegg; absolutt ingen andre enn oss to får noe ut av det. ^^

Skrevet
Så utrolig internt, dette er som å lese Neppe/Julie-innlegg; absolutt ingen andre enn oss to får noe ut av det. ^^

7876179[/snapback]

I know :wee: Vi må slutte.

Skrevet

7876179[/snapback]

Yup. Det er vanskelig å bruke msn er det ikke? :wee:

Skrevet

7876179[/snapback]

Yup. Det er vanskelig å bruke msn er det ikke? :wee:

7876196[/snapback]

Skal inkludere noe alle vil lese i hvert innlegg fra nå av, så er jeg sikret.

Veronica ble født med en bitteliten guttetiss som ble operert vekk etterhvert. Hun har fortsatt arret til å bevise det, jeg har sett det.

Skrevet
Veronica ble født med en bitteliten guttetiss som ble operert vekk etterhvert. Hun har fortsatt arret til å bevise det, jeg har sett det.

7876208[/snapback]

Bilde?

Skrevet

7876208[/snapback]

SHEMALE!

Skrevet (endret)
Gjett hvem som har fått 28" tilbake på rommet :D :D Woho

7876304[/snapback]

Jeg har da aldri vært hos deg.... :cool:

*weee* Dobbel :p

Endret av Den store P
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive