Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mæn. Geografiinnlevering til fredags kveld. Hvorfor i faen må vi ha så mye skriftlig arbeid i et 2timers muntligfag??

7800083[/snapback]

Fordi Norge sucks. Geografi er et interresant fag, men når man har det 2t på en uke, og man bare sitter å gjør oppgaver er det ikke rart man begynner å hate det :hrm:

Skrevet
Mæn. Geografiinnlevering til fredags kveld. Hvorfor i faen må vi ha så mye skriftlig arbeid i et 2timers muntligfag??

7800083[/snapback]

Ett annet ord for maktmissbruk, lærere har èn intensjon, destroy the weekend.

Skrevet

7800083[/snapback]

Ett annet ord for maktmissbruk, lærere har èn intensjon, destroy the weekend.

7800103[/snapback]

Da hadde de vel ikke gitt lekser til fredag. :p
Skrevet
Hva er en "normal" vekt for ei jente som er 174 høy, vil dere si?

7800145[/snapback]

Et sted mellom 55-75kg? Jeg er forsåvidt på en snurr idag, så kanskje jeg ikke skal uttalte meg?

Skrevet (endret)
Et sted mellom 55-75kg? Jeg er forsåvidt på en snurr idag, så kanskje jeg ikke skal uttalte meg?

7800160[/snapback]

En snurr? Dvs? :p

56 kg.

7800164[/snapback]

Såpass ja :wee:

Endret av Demille
Skrevet

7800145[/snapback]

Kommer helt an på benbygningen din. Men jeg vil si ett sted mellom 60 og 75 kg. Hvis du har en kropsvekt på 60 kg og høyde på 174 er du langt fra fet, en bmi på rundt 20, kropsvekt på 75 kg og 174 høy, en bmi på ca 24.. Tatt utgangspunkt i at normalvekt ligger på bmi fra 20 - 25. Men du har ikke mye fett eller muskler hvis du veiler 60, bare så det er sagt.

Skrevet (endret)

7800160[/snapback]

En snurr? Dvs? :p

En kollega og jeg tok tidlig helg ikveld med akoholholdig leskedrikk, kebab, film og kortspill, herlig. Spørs hvordan det blir på jobb i morgen. :s

I følge Dagbladets BMI-kalkulator var faktik ikke dette så veldig bom.

Endret av Billy Bob
Skrevet

7800145[/snapback]

Kommer helt an på benbygningen din. Men jeg vil si ett sted mellom 60 og 75 kg. Hvis du har en kropsvekt på 60 kg og høyde på 174 er du langt fra fet, en bmi på rundt 20, kropsvekt på 75 kg og 174 høy, en bmi på ca 24.. Tatt utgangspunkt i at normalvekt ligger på bmi fra 20 - 25. Men du har ikke mye fett eller muskler hvis du veiler 60, bare så det er sagt.

7800185[/snapback]

Så diplomatisk sagt. :D

Skrevet
Jeg er 187cm og veier 70 da. Men jeg er gutt da.  :)

7800203[/snapback]

Da er du tynn, jeg blir betegnet som tynn, og er 182, og veier 72 kg. Ca 0 fett..men alle er forskjellige, muskler veier mer enn fett, og bein enda mer. Håper de 70 kg ikke var medberegnet sko, klær e.l. :p Men du er normalvektig i henhold til BMI. Men det er såvidt.

Skrevet
Jeg er 187cm og veier 70 da. Men jeg er gutt da.  :)

7800203[/snapback]

Da er du tynn, jeg blir betegnet som tynn, og er 182, og veier 72 kg. Ca 0 fett..men alle er forskjellige, muskler veier mer enn fett, og bein enda mer. Håper de 70 kg ikke var medberegnet sko, klær e.l. :p Men du er normalvektig i henhold til BMI. Men det er såvidt.

7800232[/snapback]

Vel, workz for teh girlz, thats all i need to know.

Skrevet
Vel, workz for teh girlz, thats all i need to know.

7800255[/snapback]

Ingen har påstått noe annet :thumbup: jeg bare sa du var tynn, jeg er og tynn, ingenting negativt med det.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...