Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I spoileren nedenfor har jeg beskrevet hvordan min perfekte tur ned i førsteetasjen ble ødelagt på grunn av en liten bagatell.

Håper noen vil lese historien. :)

Det hele startet logisk nok med at jeg satt her, på rommet mitt, i andreetasjen.

Jeg var sulten. Men ikke på mat - på nam-nam. Derfor bestemte jeg meg for å snike meg ned den knirkete trappen, og inn i nam-nam-rommet (kjøkkenet).

Etter jeg hadde gått ut av døren på rommet mitt, listet meg fordi rommet til foreldrene mine, og sneket meg ned knirketrappen, var jeg endelig der.

Så, jeg åpnet den nederste skuffen til venstre for vaskemaskinen. Der lå en uåpnet pose med tortillachips og ventet på meg.

For å slippe all raslingen hver gang jeg tok et nytt chips tenkte jeg at jeg skulle ta det opp i en bolle, en plastikkbolle.

Så, jeg åpnet en ny skuff. I denne skuffen lå det mye rart.Alt fra glasskåler til plastikkboller. Jeg fant den peneste plastikkbollen, og tok den ut.

Men, det var da det skjedde. Når jeg løftet ut plastikkbollen, og skulle til å sette den fra meg, så satte jeg under halvparten av bollen på bordet, og resten utenfor.

Dette resulterte selvfølgelig i at den falt i bakken, og dette fororsaket uønsket bråk. Om foreldrene mine hørte meg eller ikke, det vet jeg ikke. Ikke ennå.

Så, etter jeg ble ganske så irritert på meg selv, lukket jeg skuffen, åpnet posen med tortillachips, og toppet bollen med chips.

Og atter igjen måtte jeg snike meg opp knirketrappen, noe som heldigvis foregikk smertefritt.

Men, så har det seg slikt at døren til rommet mitt er større enn dørkarmen, noe som gjør at man må bruke en del kraft for å åpne døren.

Og når døren er for stor, og dørkarmen for liten, gnisser disse to gjenstandene imot hverandre, og lager bråk.

Dette er jeg hundre prosent sikker på at foreldrene mine hørte.

Men, brysegfjes. Nå sitter jeg her og spiser tortiallachips, og jeg er fremdeles i live.

Hvor poenget gikk, det vet jeg forresten ikke. :)

Skrevet

Jeg sneik meg ned for å finne cola. Som ikke var å oppdrive :dontgetit:

Så nå sitter jeg her med te som smaker bajs, bare pga mongohalsen min.

Også skulle jeg ikke sovi så mye etter skola i dag. Virkelig :ermm:

Skrevet

YES!!!

Da har jeg endelig fått dagens første hele røyk. Blah...skal be madammen kjøpe en kartong til meg i sverge så jeg slipper det å gå fri og bruke en formue på å kjøpe hele tida.

Skrevet (endret)
Joda. Var fin den :)

*kosepå*

Aww. :)
Joda, har lest den! :)

Men det hadde vert meir spennande om du hadde blitt tatt :p

Kanskje det kommer en oppfølger, en eller annen gang? :ohmy: Endret av NorthGarden
Skrevet (endret)

Jeg er helt svimmel fordi jeg har så enormt underskudd på søvn. Jeg sover 1-3 timer hver natt helt til kroppen ikke klarer mer, og kolapser, så sover jeg en natt i 7-8 timer, og deretter er insomniaen tilbake.

Jeg _må_ ha 7 timer søvn hver natt for å fungere. Jeg klarer ikke døgne engang, så avhengig er jeg av å sove hver natt.

Har faen meg vært sånn siden november.

Endret av mushi
Skrevet
Jeg er helt svimmel fordi jeg har så enormt underskudd på søvn. Jeg sover 1-3 timer hver natt helt til kroppen ikke klarer mer, og kolapser, så sover jeg en natt i 7-8 timer, og deretter er insomniaen tilbake.

Jeg _må_ ha 7 timer søvn hver natt for å fungere. Jeg klarer ikke døgne engang, så avhengig er jeg av å sove hver natt.

7678181[/snapback]

skulle ikke du mase til deg sovepiller idag? eller husker jeg feil :hmm:

Skrevet
skulle ikke du mase til deg sovepiller idag? eller husker jeg feil :hmm:

7678187[/snapback]

Jo, men jeg måtte bytte lege fordi jeg ikke fikk av den gamle før jeg begynte på anti-dep. Hun nekta meg også beroligende, så det må jeg også skaffe hos den nye legen min. Håper hun er snill :blush:

Skal spise rett i koppen nå. Det hjelper nok :)

Skrevet
Jo, men jeg måtte bytte lege fordi jeg ikke fikk av den gamle før jeg begynte på anti-dep. Hun nekta meg også beroligende, så det må jeg også skaffe hos den nye legen min. Håper hun er snill  :blush:

Skal spise rett i koppen nå. Det hjelper nok :)

7678189[/snapback]

Rett i koppen, roer kroppen. nytt slogan som bare er tull

Skrevet (endret)

Hehe. Det var fengende da ;)

Er potet forresten. Sto mellom det og mr lee.

EDIT: nå er det desperate husfruer og pott i retten... nei... rett i koppen. :p

Endret av mushi
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...