Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det enkleste er om alle kan være venner, brodder eller ikke. :) Det er ikke vanskelig. DERE KLARER DET!

7673232[/snapback]

Ikke så lenge det er "tøft" å rakke ned på andre...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hyl. Jeg har fått innkallelse til sesjong. Satser på å bli erklært tjenesteudyktig.

7673260[/snapback]

Vel...hvis du kan så burde du imo ta det året i forsvaret. Det er utrolig mye artig.
Skrevet
Hyl. Jeg har fått innkallelse til sesjong. Satser på å bli erklært tjenesteudyktig.

7673260[/snapback]

Det er kjipt! Gruer meg til jeg må på sesjon :/ Skommelt :p

Skrevet (endret)

Du gruer deg til sesjon, hvorfor det? Du må jo ikke i militæret uansett. Guttene kan ikke styre noe som helst selv...

b-real, neppe at jeg prøver. Jeg nekter å bruke et år av livet mitt på sånt. Jeg vil bli ferdig med utdanning.

Endret av fredrik
Skrevet
Det enkleste er om alle kan være venner, brodder eller ikke. :) Det er ikke vanskelig. DERE KLARER DET!

7673232[/snapback]

Ikke så lenge det er "tøft" å rakke ned på andre...

7673257[/snapback]

Ja, det var slik det var, tøft. Var det ikke?

Eventuelt ikke.

Ooo, fredrik. I like menn i uniform :dribble:

Skrevet
Du gruer deg til sesjon, hvorfor det? Du må jo ikke i militæret uansett. Guttene kan ikke styre noe som helst selv...

7673279[/snapback]

Fordi.. Er bare teit! Liker ikke dra ut i den ukjente verden HELT aleine:p heh.. Jeg sier bare SKOMMELT

Gjest medlem-77217
Skrevet

kan vi snakke om noe annet enn isbrodder? Kjedelig, døft tema!

Skrevet (endret)

Jeg har bestilt Wii! :D

Spoiler inneholder mer gledesfyllt versjon.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
JEG HAR BESTILT WII! :):D:dribble::love::thumbup::w00t::mrgreen::woot::fun::thumbs:
Endret av Frichassé
Gjest medlem-105082
Skrevet

7673279[/snapback]

Fordi.. Er bare teit! Liker ikke dra ut i den ukjente verden HELT aleine:p heh.. Jeg sier bare SKOMMELT

7673284[/snapback]

Det heter skummelt

Skrevet
Og du har meldt deg inn i forsvaret da?

7673280[/snapback]

Nope! Alle blir innkalt til sesjon nå vettu.. Pga. nye regler elns.. Teit, men men..

Skrevet
Ja, det var slik det var, tøft. Var det ikke?

Eventuelt ikke.

7673281[/snapback]

Jeg må jo spørre, for det er jo du som tydeligvis sitter med svarerene om hva som er "ok" eller ikke :roll:
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...