Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han er uansett litt ung til å skyte opp raketter, så det tror jeg han kan la være først som sist.

7601608[/snapback]

Tja... Han sa jo ikke akuratt om bare raketter da. Kan jo være kinaputter som du nevnte eller bare sånne greier man får kjøpt i fyrverkeri butikker som "Tanks" og sånne "gull/sølv fontener"

Lenke til kommentar
Og raketter går alltid 100% rett fram? :roll:

7601610[/snapback]

Ja, faktisk rettere enn å ha den i snøen. Egentlig skal du ha den i en flaske. De anbefaler ikke å den i snøen, det har skejdd at den sitter fast hvis det er kramsnø, noe som er veldig aktuelt nå, og eksploderer på bakken.

Men sånn egentlig så er jo det veldig mye morsommere! :D

Lenke til kommentar
Han er uansett litt ung til å skyte opp raketter, så det tror jeg han kan la være først som sist.

7601608[/snapback]

Tja... Han sa jo ikke akuratt om bare raketter da. Kan jo være kinaputter som du nevnte eller bare sånne greier man får kjøpt i fyrverkeri butikker som "Tanks" og sånne "gull/sølv fontener"

7601621[/snapback]

Fortsatt 18-årsgrense...

 

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Han er uansett litt ung til å skyte opp raketter, så det tror jeg han kan la være først som sist.

7601608[/snapback]

Tja... Han sa jo ikke akuratt om bare raketter da. Kan jo være kinaputter som du nevnte eller bare sånne greier man får kjøpt i fyrverkeri butikker som "Tanks" og sånne "gull/sølv fontener"

7601621[/snapback]

Fortsatt 18-årsgrense...

 

 

:whistle:

7601637[/snapback]

Tror han er ute med foreldre/foresatte da i så fall ;)

 

Heheh et morsomt stunt med raketter er å knekke av stilken, tenne på å kaste! :D

Ikke at jeg anbefaler det, men morsomt er det!

7601649[/snapback]

Hvis du skal det må du i hvert fall gjøre det på et åpent område der det ikke er folk...

Lenke til kommentar
Almadora: Neida, det skal skje i fylla med masse folk! Blir garantert skader av det!

Husker vi gjorde det i 2000.. Vi lo så vi datt i bakken.. Huff, gjort mye sykt! :D

7601687[/snapback]

Hva skal skje i fylla?

7601688[/snapback]

Nå må du følge med gutten min. Det jeg skrev om å knekke av stilken og det..

Men nei, ikke gjør det..

Lenke til kommentar
Almadora: Neida, det skal skje i fylla med masse folk! Blir garantert skader av det!

Husker vi gjorde det i 2000.. Vi lo så vi datt i bakken.. Huff, gjort mye sykt! :D

7601687[/snapback]

Hva skal skje i fylla?

7601688[/snapback]

Nå må du følge med gutten min. Det jeg skrev om å knekke av stilken og det..

Men nei, ikke gjør det..

7601690[/snapback]

En av fyrverkeri reglene er å være edru når man driver med fyrverkeri...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...