Mortius Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 pcen har en tendens til å restarte seg når jeg spiller nwn2 vise den meldingen der du kan velge send å ikke send er det noen som vet hvorfor dette skjer ?
Dr. Mobius Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 Har ikke vært borti det problemet. Men har du gått igjennom standard checklist? Hvis ikke, kan det kanskje hjelpe. * Installere nyeste drivere til både skjermkort og lydkort * Laste ned nyeste patch av spillet * Skru av alle unødvendige programmer i bakgrunnen * Forsikre deg om at du ikke kjører et piratkopiert spill
Scullyy Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 * Forsikre deg om at du ikke kjører et piratkopiert spill7361805[/snapback] Tipper at han strøk på den der. Det er cracken du bruker som skaper problemene. HVIS du har crack da, hvis ikke har ikke jeg peil
Uderzo Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) * Forsikre deg om at du ikke kjører et piratkopiert spill7361805[/snapback] Tipper at han strøk på den der. Det er cracken du bruker som skaper problemene. HVIS du har crack da, hvis ikke har ikke jeg peil 7368746[/snapback] Jeg skjønner ikke hvor du har dette i fra at crackede spill er mer ustabile. Jeg har kjørt piratvare siden sent 90-tallet. Og jeg har hatt problemer med rundt 7-8 spill. @trådstarter. Har du sjekket temperaturer ? kan være pcen som blir for varm. Endret 27. november 2006 av Uderzo
Scullyy Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg skjønner ikke hvor du har dette i fra at crackede spill er mer ustabile. Jeg har kjørt piratvare siden sent 90-tallet. Og jeg har hatt problemer med rundt 7-8 spill. 7368908[/snapback] Da er du den eneste... Skjekk litt rundt på forums. De med cracks har som regel haugevis med problemer edit: En kompis av meg har spillet, og har ingen problemer. 2 andre kompiser av meg, inkludert meg selv, har HAUGEVIS med bluescreens og restarts med cracken. Og ja, jeg har reinnstalert, og prøvd en ny crack. Endret 27. november 2006 av Scullyy
Mortius Skrevet 29. november 2006 Forfatter Skrevet 29. november 2006 Takk men jeg fant ut problemet det var rett og slett strømforsyningen som er defekt for pcen sluttet å fyngere etter en stund så prøvde jeg å skifte den siden jeg ikke fikk pcen på å så fynka alt som det skulle men takk P.S har ikke craka det
Dr. Mobius Skrevet 29. november 2006 Skrevet 29. november 2006 Flotte greier! Da får du kose deg med spillet! Jeg ble ferdig med single player-delen her om dagen. Jeg synes historien var kjempebra. Det tar jo helt av på slutten.
Gromle Skrevet 30. november 2006 Skrevet 30. november 2006 Jeg skjønner ikke hvor du har dette i fra at crackede spill er mer ustabile. Jeg har kjørt piratvare siden sent 90-tallet. Og jeg har hatt problemer med rundt 7-8 spill. 7368908[/snapback] Da er du den eneste... Skjekk litt rundt på forums. De med cracks har som regel haugevis med problemer 7369878[/snapback] Har er nok ikke den eneste nei. Slenger inn en crack på stort sett samtlige spill jeg kjøper, og i tillegg kommer de spillene jeg laster ned. Og jeg har ALDRI hatt problemer med en crack. Så jeg vil påstå problemet ligger en helt annen plass enn cracken. Og jeg kjører NWN2 med crack, og har ikke hatt en eneste kræsj eller noen andre problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå