Gå til innhold

Warcraft 3: Kom med tine tips/triks og strategier!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er storfan av Warcraft 3, og har nesten kommet meg gjennom hele spillet (Reign of Chaos). Frozen Throne ligger og venter på tur. :w00t:

Føler meg noen lunde god, siden jeg har kommet såpass langt uten noen form for juks.

Men når jeg spiller LAN med venner, så blir jeg alltid slått sønder og sammen. :( Så om noen har noen tips/triks eller kanskje gode strategier til hvordan jeg kan bli bedre så del dem gjerne! :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager, men den eneste sikre måten å lære seg warcraft 3 på er å spille det, mye.

replays er også fint, men det er ikke like gøy som å spille. prøv å gå ut på battle.net og spill et par lagkamper (fx 4v4) det er en fin måte å lære nye strategier på.

Skrevet

Jeg elsker 2v2. Én lager så mange crypt fiends som mulig, en annen lager noen grunts/headhunters og så noen raiders. Da kan etter hvert han med crypt fiends skaffe obsidian statues og en kodo, og man gjør klar til wtfpwn.

Skrevet (endret)

Ok, takk skal dere ha :thumbup:

Har begynt å spille veldig mye Night Elf i det siste. Klarer ikke helt å finne av favoritt ennå.

Hvordan i alle dager åpner jeg de? :cry:

Endret av Givdul
Skrevet
Ok, takk skal dere ha  :thumbup:

Har begynt å spille veldig mye Night Elf i det siste. Klarer ikke helt å finne av favoritt ennå.

Hvordan i alle dager åpner jeg de?  :cry:

7360523[/snapback]

legg de i replays forlderen. så åpner du spillet, trykker "singel player", og så "view replays".

Skrevet

Selve campaignen var kjempeenkel, men hvis du spiller mot folk på nett/LAN, så blir det straks mye vanskligere.

Se på replays for pro, og lær deg å slå den vanskligste vansklighetsgraden på singleplayer. Så går det kanskje bedre :)

Skrevet (endret)

Ok, skal laste ned et par nå og se hva som skjer.

Får bare beskjed om at det er feil versjon. Jeg har versjon 1.07.

Endret av Givdul
Skrevet

Men når jeg først er inne på det: Jeg har kommet meg et stykke in i campaign nå. Jeg er Night Elf, og skal beskytte det store treèt. Men jeg blir slakt hver gang. Noen som gi meg en hjelpende hånd?

Skrevet

En annen morsom ting innen 2vs2 er kombinasjonen av orc/humans.

Orc: Bygg bare grunts og Blademaster (Kan byttes, jeg liker han til å begynne med) og Shadow Shaman som nr. 2. Så skaffer du deg Tauren Spirit Walkers, en 3-5 av dem for manapools og en Troll Witch Doctor for healing ward.

Human: Start med Paladin (for heal og aura) og bygg Riflemens i hauger. De er ranged og gjør god skade. Bygg et par-tre priests så fort du kan.

Strategi: Plasser alle units i en stor gruppe, og få Spirit Walkerene til å plassere Spirit Link på -alle- folk. Ingen dør, priests healer litt smått, sammen med Shadow Shaman og Paladin, og Witch Doctor slenger ut en AoE Healing Ward for jevn heal til alle. Ingen tar mye skade, alle tar litt, damage holder seg høy og du dør ikke. Da wtfpwner du.

Skrevet

7379664[/snapback]

Har du piratkopiert spillet? Hvis ikke er det bare å logge på Battle.net og laste ned den nyeste versjonen.

Skrevet
Men når jeg først er inne på det: Jeg har kommet meg et stykke in i campaign nå. Jeg er Night Elf, og skal beskytte det store treèt. Men jeg blir slakt hver gang. Noen som gi meg en hjelpende hånd?

7379681[/snapback]

noen tips

1. expand til alle gullgruvene

2. prøv å hold deg oppe på 70 i matbruk

3. bygg towers

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
det er siste oppdrag så det skal være ganske vanskelig
Skrevet

7379664[/snapback]

Har du piratkopiert spillet? Hvis ikke er det bare å logge på Battle.net og laste ned den nyeste versjonen.

7387706[/snapback]

det er ikke problemet hans. han har sansynligvis en nyere verson av spillet en det replayene er spill in i. man kan desverre ikke se på replays laget med eldre versoner. så vidt jeg vet er det ingenting man kan gjøre med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...