DementedAlbino Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Jeg har benyttet meg av paragon Drive Backup og laget et image av disken. Problemet mitt er at imaget ligger på en disk inne på pcen, som nå har tatt kvelden. Det jeg da lurer på er om det er noen mulighet for dette programmet å starte fra cd, for så å hente inn imaget igjen da slik at jeg først slipper å instalere windows på nytt før jeg henter ut imaget. Håper noen kan hjelpe meg her, hele poenget med å lage det på denne måten var jo for å slippe å skulle instalere windows på nytt.
Hårek Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Kjenner ikke Paragon, men det kan vel ikke være så veldig forskjellig fra Norton Ghost. Det er helt grunnleggende at man skal kunne starte opp gjenopprettingsprogrammet f.eks. ved å boote en CD. Du skal da kunne lese image filen fra en disk, og installere det på en annen. Det står noe her om at du skal kunne lage Recovery CD. http://www.drive-backup.com/home/personal/...recovery_CD.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå