Gå til innhold

RP-Server i TBC..


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Først så vil jeg si at jeg er utrolig stolt av deg!

 

RP er å anbefale, folk er mer kreative og modne, men selvsagt så forekommer det noobs som ikke gidder å RPe, særlig i startplassene.

Folk er også særlig høflige.

Om du skulle velge en server, ville jeg anbefale Moonglade fordi jeg har horde mainen min der, eller Darkmoon Faire, fordi den er ganske ny, og jeg har en ally alt der.

 

Det er en tråd om hvordan man RPer her et sted, orker ikke lete nå.

7341985[/snapback]

 

Wow, flott at de ikke har generalisering av andre som ikke spiller på RP-servere.

Lenke til kommentar
Først så vil jeg si at jeg er utrolig stolt av deg!

 

RP er å anbefale, folk er mer kreative og modne, men selvsagt så forekommer det noobs som ikke gidder å RPe, særlig i startplassene.

Folk er også særlig høflige.

Om du skulle velge en server, ville jeg anbefale Moonglade fordi jeg har horde mainen min der, eller Darkmoon Faire, fordi den er ganske ny, og jeg har en ally alt der.

 

Det er en tråd om hvordan man RPer her et sted, orker ikke lete nå.

7341985[/snapback]

 

Wow, flott at de ikke har generalisering av andre som ikke spiller på RP-servere.

7504309[/snapback]

Generalisering nei? Kun erfaring, kjære deg. Tro meg.

Lenke til kommentar
Må si Defias Brotherhood skuffer mer for hver dag, ganske irriterende, leste så mye bra om Ravenholdt at det er neste som jeg starter der :)

7554062[/snapback]

Helt enig, har spillt på Defias i noen månder nå (56 UD Priest) og ser sjeldent noe RP'ing. De fleste på serveren spiller vel der bare fordi noen venner spillte på den serveren, og da må jo de spille der og. :)

Lenke til kommentar

Det som hente med meg, fatter ikke hvorfor vennene mine startet på den serveren i det hele tatt, de HATER jo rp, og gjør narr og kødder med alt. Han ene ninja looted nettopp onyxia og stakk til en annen server med characteren sin, etter og ha vært i samme guild i ca 1,5år. Han hadde mange "venner" der og kjente mye folk, men han hadde visst hatet alle hele tiden og til slutt gadd han ikke mer. Dette visste jeg egentlig for han sa en del når jeg traff utenom spillet, og han var egentlig ganske egoistisk uten de så ut til å merke det mye, han har en hel skokk med lilla våpen og items i banken. Han tenkte alltid så mye bedre om seg selv en alle andre.

 

Guildet ble ganske leie etterpå, ikke pga at han stakk av med looten men at han visste sin sanne side. Æsj jeg ble kvalm, burde kanskje sagt til folka i guilde hva han egentlig drev med, men når jeg fortalte han va jeg mente ble han så sur og det gikk liksom ut over vennskapet utenfor spillet. Måtte bare få ut litt "whining".

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Er vel bedre og bumpe gamle enn å lage enda en ny tråd om det? Ville egentlig bare få det bekreftet som sto før i tråden..at det var bedre miljø og mer "voksne" spillere på disse serverene.. :) . Og om det var noen spess servere som var bra som folk hadde erfaringer med..

Lenke til kommentar

Har merka at modenheten på RP server ha blitt verre, ihvertfall på Alliance som jeg har oppholdt meg på i det siste. Belf invasjonen har sikkert ikke gjort det noe bedre på Horde.

 

Men merker fortsatt forskjell fra PvP servere jeg har noen små alts.

Lenke til kommentar
Har merka at modenheten på RP server ha blitt verre, ihvertfall på Alliance som jeg har oppholdt meg på i det siste. Belf invasjonen har sikkert ikke gjort det noe bedre på Horde.

 

Men merker fortsatt forskjell fra PvP servere jeg har noen små alts.

8108215[/snapback]

 

Støtter opp den påstanden.

Samme har skjedd på serveren jeg spiller på.

Ser ikke ut til at man slipper unna drittunger uansett hva man gjør.

 

Ja takk til 18 års grense på enkelte servere.

Kun mulig å spille med registrert visa kort hvor det kommer fram at du må være 18 for å spille der. Det vil i hvertfall få foreldre til å betenke seg med å godta at kidden vil ha den serveren.

Lenke til kommentar
I bunn og grunn hva er forskellen fra PvE/PvP og RP server? forstår ikke helt den biten..

8113110[/snapback]

 

Blizzard har forklart det så godt at jeg ser ingen grunn til å gjøre det igjen. :)

Tidligere var det slik at RP PVE realm hadde flere mature spillere.

Man så i mindretall leetspeak, goldbeggers og kidz.

PR i dag er det minimalt av forskjeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...