Gå til innhold

Hvor mye film greier du å se?


Mr.SS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har til tider vanskelig for å sette på nye filmer jeg aldri har sett før o.l., jeg. Setter meg foran tveen, er dritsliten og hypp på å se en virkelig god film. Da er (merkelig nok) sjansen stor for at jeg setter på en jeg har sett før.

7341255[/snapback]

Er faktisk helt enig!

 

Men dette er vell litt OT da. Greier sånn generelt å se 5-10 filmer i uka. Kommer litt ann på.

Lenke til kommentar

Sliter også med å se film i disse dager, vet ikke helt hva det kommer av. Har egentlig tid i massevis, men samtidig så får jeg aldri tid til å se filmene jeg egentlig burde sett. Tror diverse tv-serier skal ha skylden for at jeg ikke har sett film i det siste. I det siste har jeg knapt sett film, men hvis jeg sier 1 film annenhver uke så er det neppe langt fra sannheten.

Lenke til kommentar

Jeg er litt for rastløs, så jeg klarer ikke se mange filmer etter hverandre i flere timer i strekk. Etter en film på rundt 2 timer så har jeg fått nok for en stund. Da blir jeg urolig og begynner å sjekke forum o.l. :p

Unntaket var når jeg så hele LOTR-trilogien sammenhengende, det gikk merkelig nok bra.

Men det blir nå noen filmer for uka ja. Men sjelden mer enn én per dag. Ser ofte heller episoder av serier.

Lenke til kommentar

Det kommer egentlig litt ann på hvor psykisk klar jeg er for å se film. På Kinodagen så jeg 9 filmer på ett døgn, og da var det ikke slik at jeg kviet meg for å gå til neste film. Jeg tror det var fordi jeg var psykisk klar for at det ble mye film utover dagen. Hvis jeg f.eks. er hos en kamerat for å se én film, er det sjeldent jeg er veldig gira på å se en film nr. 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...