TaLo Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Lurer på om jeg må ha en oprativ mail for å gjennomføre PCT? Mailen som ligger inne på kontoen min er nesten 2 år gammel og gikk fløyten når jeg skifta fra NGT til Telenor. Vet jeg kan skifte mail men hvis jeg kan slippe blizzard sin crappy kunde support så er det et stort pluss Endret 23. november 2006 av TaLo
Marti Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Du må ha en operativ mail ja, men vent med transferren til den er oppe igjen (hvis du gjør det nå kommer den til å låse seg på step 4/5 elns).
pretensiøselns Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Er fullt mulig det. Gjorde det selv med kontoen til en kompis i går.
TaLo Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Er fullt mulig det. Gjorde det selv med kontoen til en kompis i går. 7339258[/snapback] Det er fullt mulig selv om mail adressen ikke er i bruk?
pretensiøselns Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Trengte ikke gjøre noe med mailen hans i alle fall. På det siste punktet når de har autorisert transferen satt jeg bare med status siden i browseren og refresha en gang i blant.
Phalanx Skrevet 24. november 2006 Skrevet 24. november 2006 Trenger ikke mailen nei, Keep in mind you can also view the status of your available, pending, and past transfers on the Paid Character Transfer Transactions page: https://www.wow-europe.com/character/charac...fer-status.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå