Gå til innhold

Axemen er tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter et halvt år dvalemodus er The Axemen tilbake for fullt. Vi har hatt 3 timere i naxxramas, hvor de 2 første gikk med til å drepe :

Noth, Instructor og Anub.

Den siste timern derimot, smalt vi ned :

Anub, Noth, Instructor, Heigan, Faerlina, Maexxna, Patchwerk, Grobbulus, Gluth og Thaddius.

Hadde med andre ord ganske fin progress på den siste timern, så mer phats i kassa. Blir litt tvilsomt på de neste bossene - spesielt siden noen av oss flyr rundt med UBRS gear ( meg med shadowcraft ftw! ).

For ikke hogge memento video tråden, så tar jeg det her istedet - siden PcT lurte.

På Thaddius brukte vi 2 grupper, og slet på de første triesa med at folk disca og drepte andre. Var en 4-5 som disca hvert try.. Etter 3 timers testing/feiling lå han på bakken.

http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/thaddius.divx

Ikke akkurat så jævlig fin video, er ikke gode nok på bossene for å lage no imba ennå :)

Vet dette er old news, og kanskje ikke interessant - men Naxx er nytt for oss og vi synes det er spennende hvertfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Etter et halvt år dvalemodus er The Axemen tilbake for fullt. Vi har hatt 3 timere i naxxramas, hvor de 2 første gikk med til å drepe :

Noth, Instructor og Anub.

Den siste timern derimot, smalt vi ned :

Anub, Noth, Instructor, Heigan, Faerlina, Maexxna, Patchwerk, Grobbulus, Gluth og Thaddius.

Hadde med andre ord ganske fin progress på den siste timern, så mer phats i kassa. Blir litt tvilsomt på de neste bossene - spesielt siden noen av oss flyr rundt med UBRS gear ( meg med shadowcraft ftw! ).

For ikke hogge memento video tråden, så tar jeg det her istedet - siden PcT lurte.

På Thaddius brukte vi 2 grupper, og slet på de første triesa med at folk disca og drepte andre. Var en 4-5 som disca hvert try.. Etter 3 timers testing/feiling lå han på bakken.

http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/thaddius.divx

Ikke akkurat så jævlig fin video, er ikke gode nok på bossene for å lage no imba ennå :)

Vet dette er old news, og kanskje ikke interessant - men Naxx er nytt for oss og vi synes det er spennende hvertfall :)

7336313[/snapback]

klarer dere Naxx uten High tier epic ppl?

Skrevet (endret)

Nei, altså -

Timer = 1 uke.

Dette var 3e uka vår i Naxx, 4e begynner idag.

http://www.axemen.org/roster/char.php?name...rver=Ravencrest

Er charstats. Har da skaffet meg noen epics siden jeg begynte levle for 4 uker sida :) Det er noen som starta levle på nytt, mens vi også har endel med ganske bra gear. Men meste ligger rundt tier2.

http://www.axemen.org/

For nyheter osv.

post-5451-1164202978_thumb.jpg

Endret av DeeTee
Skrevet

DaXoN sjekk ww filmer, der løper vi rundt med grønne items og gjør naxxramas :)

Anyway, good luck in there!

Vet at alt man har gjort er enkelt, men å herregud hvor enkel thaddius er andre gang man gjør det :p (Største utfordringen dere vil få før 4HM blir nok Gothik, siden Loatheb er alt om pots og ikke gear/skill)

Skrevet

Var vel ikke akkurat hærskare av folk som solgte accounts da. Var meg og et par andre. Men ja - fleste av de gode gamle er tilbake. Enten med samme type char eller annen class.

Skrevet

Dere bruker jo 4 sider på Thaddius da :) Om en disscer så havner dere jo ikke på plass sammen med han, er vel det PcT mente.. Går ann å sende inn en i raidet til å stå sammen med han som har dissca slik at du dreper han.

Skrevet

Var vel det de første guildene som tok han brukte om jeg ikke husker feil.

Anyways, vi spiller fortsatt på Ravencrest, og trenger ingen flere members atm - har nok med å geare de som er :)

Denne timern raida vi Onsdag, Søndag, Mandag, Tirsdag så ble en heftig uke. 19:00 til 24:00.

Skrevet
Var vel det de første guildene som tok han brukte om jeg ikke husker feil.

Anyways, vi spiller fortsatt på Ravencrest, og trenger ingen flere members atm - har nok med å geare de som er :)

Denne timern raida vi Onsdag, Søndag, Mandag, Tirsdag så ble en heftig uke. 19:00 til 24:00.

7336551[/snapback]

vel jeg blir jo lvl 1 til og begynne med så når jeg er lvl 60 har dere nok ferdig Gearet ^^

tenkte og begynne Palladin vis jeg får plass hos dere eller priest^^

Skrevet

wow, det må jeg si en utrolig framgang på kort tid, og med div gear :thumbup:

Selv starter vi på Kel nå, har tatt litt lengere tid å komme ditt.

Uheldigvis er det litt mange som er ufokuserte/afk/fjortissere (som må "fakesove i 20m" før de kan fortsette :S)

Skrevet (endret)

Veldig imponerende at folk klarer Naxxramas med noen med UBRS gear, men er ikke overasket i det hele tatt, har alltid visst at dette går fint bare man har nok skillet folk, samma med de fleste andre bosser. Har man skills kan man vel egentlig klare alle de beste bossene i spillet med mesteparten bluegear.

EDIT: Når jeg ser på bildet deres har dere masse Tier 2 og Tier 2.5 da :hmm:

Endret av BadBeer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...