Intern Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) Er på jakt etter et (eller fler) godt (gode) singelplayer spill jeg kan spille når jeg kjeder meg, og det hadde vært fint om dere kunne postet singelplayer spill dere liker her! Har NFS:C og NFS: Porsche U., C&C: Red Alert 2 og Generals,Warcraft 3, AOE 2 og 3,GTA: VC, BF 1942, HL og HL2 med alle mods (CS, CS:S osv..), LOTR: Battle of Middle Eart II med mer...så dere trenger ikke poste noen av de over... Helst innen FPS, Bilspill og bygge-base-krige-spill. På forhånd takk! Prøv og få med screenshots og link til hjemmesiden til spillet Endret 22. november 2006 av Intern
Neppe Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg kommer ikke med noen bilder. Men finnes da drøssevis av dem på nett Google "(Spill) more:screenshots" Uansett, så vil jeg anbefale Titan Quest. Titan Quest er et Hack & Slash spill av typen Diablo 2 og Dungeon Siege. Spillet hadde enorme start problemer, men etter siste patch 1.20 er jeg imponert over hva de har klart å oppnå av bedre ytelse og et mer stablit og feilfritt spill. Spillet har utmerket garfikk og bruker ragdoll fysikken som aldri blir gammel. Det er nok av oppdrag å sette fingra i her, masse side oppdrag om du trenger avkobling fra hoved oppdraget. Det er et slikt, lett å lære, vanskelig å meste spill. Til alle som stiller seg skeptisk til Titan Quest på grunn av masse feil, så har det faktisk rettet seg ENORMT siden det kom ut i butikkene.
Neppe Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Dere er så flinke til å begrunne. Hva med å skrive litt om spillet når man først er igang ? Det forteller ikke trådstart noe at du er forelska i Oblivion.
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Det hadde vært fint med litt begrunnelser ja! Og skal kun ha singelplayer spill, men greit at det følger med multiplayer mode...det gjør ingenting!
vargaz Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 (endret) C&C red alert Warcraft 2-3 Heroes Of might and magic 2-3 Og skrive noe om disse spillene blir vel bare tullball ettersom at de fleste har spillt dem/veit hva dem går ut på.. Endret 22. november 2006 av vargaz
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Det glemte jeg å skrive...har Red Alert 2 og War3 Skal adde det i #1 post
oyvindhauge Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Spellforce 2 plager nattesøvnen min Hvorfor? Det er en blanding mellom Settlers, Warcraft og Diablo. Det var også ganske billig (180 fra blahdvd.com).
pstub Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Selv har jeg alltid vært en stor fan av DeltaForce serien fra NovaLogic. First Person Shooter med hovedfokus på single-player! Ellers er TrackMania et farlig avhengighets skapende spill med mye fart og moro!
TCi Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Stengte tråden ved en feiltagelse. Mente tråden jeg fant låg i Spill generelt. Derfor åpner jeg denne tråden igjen. Beklager dette. Tråden åpnes igjen
FarStrider Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Jeg vil anbefale Dark Messiah of Might and Magic, kamp systemet der er bare genialt, og må bare si at kutte Goblins av på midten er utrolig morsomt, dessuten ser spillet veldig bra ut men krever ikke så mye, eneste er at det er alt for kort..
parallax313 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Deus Ex - Ingen over, Ingen ved siden!
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Har ikkeno å si om spillet elsker å suge ut kraften av maskinen, har rimelig mye kraft å by på
Neppe Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Selv har jeg alltid vært en stor fan av DeltaForce serien fra NovaLogic. First Person Shooter med hovedfokus på single-player! 7335452[/snapback] DeltaForce med hovedfokus som single-player ? Hvilket DeltaForce spill har du prøvd ?
:---{D Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Half-Life 2: Spillet som har alt. Det er bare underholdene, utfordrene og grafisk godt gjort. Hitman: Contracts: Kjempeunderholdene å prøve å finne ut hva du skal gjøre. Et spill der du både får både utfordre hjernen og drepe klovner og stjele drakta. Tomb Raider (Den siste). Lara Croft i imponerende oppløsning. Er også litt som de over at man må tenke litt på hva man skal gjøre etterpå. GTA: SA: GTA-serien har alltid vært genial og når den er banen så stor og med så mange muligheter har man alltid noe å gjøre. Noen tips til singleplayer spill jeg kan prøve?
Intern Skrevet 22. november 2006 Forfatter Skrevet 22. november 2006 Half-Life 2: Spillet som har alt. Det er bare underholdene, utfordrene og grafisk 7335995[/snapback] Har HL2 og har runna det, samme med Lost Coast og EP:1
Medrakil Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Har nettopp runna GUN, anbefales... (1./3. pers westernaction)
Stomperud Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Deus Ex - Ingen over, Ingen ved siden! 7335855[/snapback] Gameplay > VisualEyeCandy Hehe ja eneren var bra(SS spillene er/var også utmerket). Samme med Max Payne spillene. Liker singleplayer spill med en god story, som blir drevet frem av spillet. Ikke bare av video-snuttene mellom brettene/kapittlene. Deus Ex er jo etter min mening genialt, med litt RPG-light elementer. har spilt igjennom det både som "sniper", heavy weapon og meele. Leit at DX2 ble en gedigen flopp.
TCi Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Half Life- serien er de spillene som virkelig skiller seg ut for min del. Det første startet jeg ennå opp og spiller i blant. Elsker det spillet. Nr. 2 er også digg, men av en eller annen grunn returnerer jeg oftest til orginalen. EDIT: På tide å sjekke øynene mine ser jeg. Det er en tråd i sticky om dette. Vi fortsetter der https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=592176
Anbefalte innlegg