Gå til innhold

Den spanske flue- på DVD?

Søppelsveitt

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke den er det. Søkte iherdig etter noe informasjon som kunne bekrefte eller avkrefte dette, men fant lite og ingenting. Det mest relevante resultatet jeg fant i google var denne tråden her. :p

• 2 uker senere...
Skrevet
Tror ikke den er det. Søkte iherdig etter noe informasjon som kunne bekrefte eller avkrefte dette, men fant lite og ingenting. Det mest relevante resultatet jeg fant i google var denne tråden her. :p

7629936[/snapback]

Samme her :)

Skrevet
Er sikkert mulig å kontakte NRK og få tilsendt et eksemplar på DVD, dersom de har det. Eventuelt få på VHS, og så overføre til dvd :)

7698910[/snapback]

Har gjort det i en annen sammenheng. Tror det var 100kr pr. 15 min....det blir litt drøyt :p

Skrevet
Er sikkert mulig å kontakte NRK og få tilsendt et eksemplar på DVD, dersom de har det. Eventuelt få på VHS, og så overføre til dvd :)

7698910[/snapback]

Tror man må betale meget dyrt for det.

Jeg kontaktet de ang en serie som gikk på NRK for mange år siden, og det var ikke noe DVD-pris, akkurat... Husker ikke hva de sa for noe.

Skrevet

Fikk svar på mailen jeg sendte til Nrk nå:

Hei, og takk for henvendelsen.

Den spanske flue er dessverre ikke utgitt på DVD/VHS, og kan dessverre ikke selge kopi av den heller pga rettighetsbegrensninger.

Så ser ikke bra ut :S

Skrevet (endret)

Jeg har den kjørt over fra VHS som er tatt opp fra TV, til DVD.

Kjøpte den for 150,- av en dude jeg kontaktet. Hysterisk morsom film :).

(VHS kvalitet men :( )

:D

Endret av kim_andre
  • 2 måneder senere...
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...