Gå til innhold

Spille GeoW - Online?

LordShaft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klar for no spilling jeg sånn ca kl2000 og utover.. Får håpe noen av de virkelige gøtta båis vil være med da. Dere vet hvem dere er :D

Først butikk og middag så skal jeg la alle få drepe meg som vanlig.

Skrevet

Flippy, hvis du lager et coop game nå, så kan jeg hjelpe deg med å bli ferdig med casual, for da kan jeg spille dom og begge får achievements. hva sier du?

Gamertag: Comprade.

Skrevet

Må beklage "min" oppførsel de siste dagene hvis noen ikke har likt det :p

Har latt noen kompiser spille, og de er ikke akkurat de typene som spiller mest til vanlig :p

Skrevet

Har latt noen kompiser spille, og de er ikke akkurat de typene som spiller mest til vanlig :p

7668313[/snapback]

Ahh, det forklarer alle (de få) chainsawkillsa istad :)

Skrevet

7668313[/snapback]

Ahh, det forklarer alle (de få) chainsawkillsa istad :)

7668338[/snapback]

for å ikke snakke om alle flotte taktikker. Som døvt marsvin og rosa tiger.

"Down in the circle, right left"

:cool:

Skrevet (endret)
for å ikke snakke om alle flotte taktikker. Som døvt marsvin og rosa tiger.

"Down in the circle, right left"

:cool:

Tror faktisk jeg skal begynne og bruke kodeord på taktikker (som vi i Team Chrissj har gjort en stund for moro) sånn som Down in the Circle, up the Street and to the Rigth Leftside :p

EDIT: [PIRKEMODUS]Rosa Drage forresten[/PIRKEMODUS]

EDIT 2:New Gears of War Content!

Endret av Lakus
Skrevet

7668313[/snapback]

Bare så du er klar over det så var det ikke deg jeg siktet til... Men var 2-3 av de du spilte sammen med som jeg ikke klarte altfor store mengder av :(

Har allergi for slike folk. Sånn oppførsel som gjorde at jeg sluttet å spille CS på public servere i sin tid.

Skrevet

Spilte fra kl 23 i går kveld til kl 8 i morres, 4 nordmenn mot 4 random folk.. Sabla moro! Kjipt at ingen her gidder å invite meg (jeg måtte spille 1 time mot briter!) men jeg har lagt til noen gamertags herifra. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...