Gå til innhold

beste torrent client!

ticsyboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVis portene du kjører på ikke er åpnet, er det samme som å presse playdo gjennom et hull så lite at du såvidt får en nål mellom. Men om du utvider det hullet, får du mer playdo gjennom samtidig og da blir det mer effektivt.

Skrevet

Da kan jeg fyre av ett aldri så lite OT-spørsmål siden saken er oppklart. Hørte noen rykter om at BitComet er banned fra mange trackere ettersom den visstnok prioriterer andre som har BitComet, noen som kan bekrefte det?

Skrevet (endret)
Har du husket å åpne portene? Hvis ikke er det ikke rart det går treigt. :ohmy:

7331627[/snapback]

Hvordan åpner man portene?

Så at DagoMeisteR fant det ut, men han skriver ikke hvordan!

red: Løst :blush:

Endret av marcen_f
Skrevet (endret)
Er nok ikke mot retningslinjene å diskutere torrent programmer nei... desverre...

7328191[/snapback]

Kva med oss som ikkje bruker torrent til å laste ned ulovelig materiale?

Eit lite døme:

http://www.archlinux.org/download/ <- ser du noko ulovelig her?

Da kan jeg fyre av ett aldri så lite OT-spørsmål siden saken er oppklart. Hørte noen rykter om at BitComet er banned fra mange trackere ettersom den visstnok prioriterer andre som har BitComet, noen som kan bekrefte det?

7341391[/snapback]

Bitcomet og nokre andre klienter er svartelista på mangen trackere fordi dei fjusker på fleire forskjellige måter for å få økt hastighet (på bekostning av alle andre)

Endret av Mr.Elendig
Skrevet

Portforward.com er en fin side. Ligger instruksjon til mange vanlige routere der :)

Personlig bruker jeg utorrent og er storfornøyd. Får hastigheter på ferske torrents med mange seedere opp mot 400 kbit/s, har 3mb/3mb linje. Altså ikke optimalt, men så har jeg heller ikke giddet å sette opp portene skikkelig heller, om jeg husker riktig ... :hmm:

Goscinny ;)

Skrevet

Jeg bruker Azureus.

Har man en kraftig maskin, synes jeg godt man kan ta nytte av den =)

Gir heller litt mer maskin kraft for en kraftigere klient ;)

Skrevet
Spiller det noen særlig rolle for deg? Sitter ikke du på modem/isdn uansett? :p

Goscinny ;)

7361509[/snapback]

STFU :p

ISDN nå ja, derfor er det litt hendig at klienten kobler opp når jeg har linje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...