Gå til innhold

Hva synes du om dette designet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foreslår å endre headern til "Ravi lookalikes utadæsjælopplevelse, på nettet"

7355066[/snapback]

 

kanksje jeg burde det. på det forrige utestedet jeg jobbet på var det mange som trodde jeg var Ravi. En av de siste dagene på den forrige jobben min (jobbet på et kjøpesenter) var det en treåring som rakte ut hendene til meg og ropte "Ravi2 i det jeg gikk forbi...

 

:roll::whistle:;)

Lenke til kommentar

Menyskriften har som allerede nevnt en fæl serif. Den passer ikke inn, og du kan godt gi menyen mer luft.

 

Bildet gir forsåvidt en flott kontrast til de ellers kjedelige fargene. De er ikke så kjedelige mer.

 

Om siden er laget for å skrive lange tekster, fungerer det fint, men du burde lese noen artikler om typografi, evt bare se på noen andre blogger.

Lenke til kommentar

Prøv å få litt meir samanheng i designet ditt - og då spesielt i øverste delen. Den røde firkanten ser veldig malpalssert ut, den har ein heilt anna farge enn noko anna på sida, og følger få andre linjer som sida gjer ellers.

 

Prøv kanskje berre å minske storleiken på det øverste feltet - så slepp du å få så enorme mengder tomt område.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Denne tråden blir kanskje stengt på grunn av bumping men jeg endte med å gå bort fra det designet jeg endte opp med og har kommet opp med et helt nytt... bumper denne tråden istednefor å lage en helt ny om det samme emnet.

 

har funnet en side med hundrevis av template.... så jeg har tatt fellesnevneren fra de jeg likte best og satt sammen til dette. Dette er satt sammen i Flash så det blir nok noen forandringer og animasjoner når jeg blir ferdig... Før jeg går videre med dette ønsker jeg på nytt å få folks tilbakemeldinger før jeg går vidre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...