Gå til innhold

Hva synes du om dette designet?


Anbefalte innlegg

Etter lang betenkningstid har jeg bestemt meg for å endre designet på hjemmesiden min. (det designet jeg har nå er ganske trist egentlig).

 

Jeg satte egentlig et design som jeg foreslo i denne tråden men det har jeg gått litt bort ifra da jeg egentlig aldri ble helt fornøyd...

 

Jeg har sittet og fomlet litt i mørket og kommet med foreløbig design. Da design ikke er min sterkeste side er dette noe som vil tas trinnvis. Dette forumet er jo til for at vi skal kunne hjelpe hverandre og gi (kreativ) tilbakemelding når en lurer på noe. Selv om noen synes det første designet var noe kjedelig håper jeg at designet kommer seg litt og vokser til å bli bedre.

 

Designet vil bli endret fortløpende på bakgrunn av tilbakemeldinger jeg får. Hvis du synes designet er kjedelig så er det bedre om du sier hvorfor du synes det er kjedelig og hva du synes kan forbedres. Tilbakemeldinger som kun går på at du holder på å sovne sier meg at du bør gå å legge deg og gi en mer utdypende tilbakemelding etter å ha sovet litt.

 

Under ser dere det første designet jeg kom med. Jeg vil fortløpende komme med nye poster med nye bilder av designet når dette foreligger.

 

edit: endret topicen og teksten i denne første posten litt.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Meget kjedelig så langt, dog jeg synes at iden ikke er altfor dum. Hvis du ser på fargene du har valgt, så synes jeg at de egenklig ikke passet så veldig godt sammen. Prøv noe annet, men litt mer utfylt side.

 

 

God side. :)

---

www.Colormatch.dk

Lenke til kommentar
Meget kjedelig så langt, dog jeg synes at iden ikke er altfor dum. Hvis du ser på fargene du har valgt, så synes jeg at de egenklig ikke passet så veldig godt sammen. Prøv noe annet, men litt mer utfylt side.

 

 

God side. :)

---

www.Colormatch.dk

7336495[/snapback]

 

så det er fargevalgene som du reagerer på, ikkesant?

Lenke til kommentar
Var litt lite liv i den ennå ja..

 

* synes også det var litt lite? på siden..

7336505[/snapback]

 

Det er et bilde, noe som kanskje kan forklare mangelen på *liv*.

 

Men jeg er enig i at de to fargene ikke passet sammen. Hverfor seg sammen med en tredje/fjerde farge, ja, men ikke sammen.

Endret av Kagee
Lenke til kommentar

denne gangen har jeg bestemt meg for å finne et bra design før jeg bruker det på hjemmesiden min. per idag har jeg ganske mye informasjn på hjemmesiden min og det vill evært mye unødig arbeide å sette opp alt med et nytt design for så å begynne å forandre design igjen.

 

Som nevnt så er det jeg har lastet opp foreløbig kun et bilde jeg har laget i Photoshop/Image Ready og linker/mer informasjon kommer når jeg føler designet er riktig.

 

såvidt jeg har skjønt så har "alle" som har kommet med tilbakemelding på det designet kommentert fargevalget og ikke kommet med negative ytringer mot selve layouten. Noen som har noen linker til sider som går på fargevalg?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Du kunne også prøve å blande mørke grå, oransj og fresh grønn. Veldig mange som bruker disse kominasjonene (mørke grå og oransj eller mørke grå å fresh grønn.) og det er som regel fete sider.

 

Støtter egenklig GB's forslag, dog synes du kunne hatt en meny eller noe med en tredje farge. Noen bilder på siden ville heller ikke drept noen. :)

Lenke til kommentar

Prøv å få mer farger inn i siden. Noen farger som er en del friskere enn det du har nå. Fargene som er på den nå er kjedelige. Når du også legger ut bilder av designene dine så må du lage litt mer innhold.

 

Man kan ikke si så mye om designet viss ikke. Men det er et godt utgangspunkt som du kan gjøre en del med :)

Lenke til kommentar

Da har jeg endret fargene og fonten. Jeg har også lagt til Lorem Ipsum da dette var etterlengtet. Jeg har også laget en dropdown-meny men da det er såpass sent legger jeg den med som en html-fil og implementerer den imorgen. Nå håper jeg designet fremstår som litt mer komplett.

 

Jeg er litt usikker på om jeg skal ha med de bildene, men slik jeg synes det fremstår må vil det gjøre designet litt mer farvefult. De er behandlet litt i Photoshop for at de skal tones litt ned og ikke være så "skarpe" i forhold til resten av designet.

 

Fonten på Overskriften er AvantGarde Bk BT

Fonten på brødteksten er: Arial

 

 

edit: glemte å ta med filer

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Ville kanskje vurdert å tatt nye bilder av deg, de passer ikke inn i det hele tatt.

7347831[/snapback]

 

må si meg enig der, dessuten bør du se på den sms siden, den har en fin og sprudlende logo i midten, som frisker opp siden :) litt mer "light-metal" eller noe hadde gjort seg.

Lenke til kommentar
Ville kanskje vurdert å tatt nye bilder av deg, de passer ikke inn i det hele tatt.

7347831[/snapback]

 

må si meg enig der, dessuten bør du se på den sms siden, den har en fin og sprudlende logo i midten, som frisker opp siden :) litt mer "light-metal" eller noe hadde gjort seg.

7350530[/snapback]

 

er egentlig enig i det dere begge sier... har en idé til noe jeg kunne ha der, men er ikke noe særlig flink til å tegne i Photoshop.. så jeg får se hvordan jeg løser det. det er jo noe som heter at øvelse gjør mester..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...