Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr det når jenta bruker navnet ditt?


Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget var at hun slo opp på en mildt sagt utrivelig måte, og lagde et helvete for meg etterpå.

7327260[/snapback]

Det er jo typsik jenter å prøve å lage et helvette.

 

Først for å oppklare, finnes det trivelige måter å slå opp på ?

 

Av erfaring er jenter sjalu lenge etter forholdet er over. Selv om de har ny type fortsetter de å være sjalu.

 

Jeg traff eksen min på vei hjem fra jobb i går, å hun spurte meg hvorfor i faen jeg var så glad. Hva er det for no spørsmål ? Akkurat som jeg ikke har lov til å være glad, fordi det er slutt mellom oss. For 3 måneder siden, pluss at hun har ny kjæreste.

 

Jeg skjønner meg ikke på slike jenter

Lenke til kommentar

2/3 av de jeg har vært sammen med har vært sånn. Etter det har blitt slutt snakker de så inn i helvete mye om alle de har rotet med osv. Og de blir nærmest sur om jeg ikke blir sjalu og lei meg (noe jeg selvfølgelig ikke gjør).

 

 

edit; så nå at dette var fryktelig off topic, glemte hvor jeg skrev, leste bare Neppe sitt innlegg. Sorry...

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Sol79 har et poeng. Ikke tenk så mye på å tolk ting..:p

 

Men jeg må innrømme at jeg kanskje bruker navnene på folk jeg liker oftere enn andre. Det er så koselig. Jeg liker å si navn. Jeg liker egentlig å bruke navn ofte ellers også da.

7330779[/snapback]

 

er enig i det. ikke tolk bry deg med å tolke så mye, det blir bare teit, ihvertfall i lengden:p jeg bruker også navn på personer som jeg prater til ihvertfall i begynnelsen når jeg vil ha oppmerksomhet. bruker også ting som "vennen" og "kjære" til jenter jeg er ganske gode venner med:P men til kjæresten bruker jeg både navn og kallenavn.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Jeg har vært dårlig til å gi dere opplysninger, men uansett så brukte hun sjelden å si navnet mitt etter for eksempel "god natt, xxx..." over MSN og slike ting da vi var sammen.

 

Nå viste det seg jo at hun faktisk var interessert, men dette fant jeg først ut da jeg spurte henne direkte (tolke signaler til det uendelige er slitsomt og lite lønnsomt).

 

Grunnen til at jeg da avviste var pga måten hun slo opp på. Ene dagen hadde vi det fint, andre dagen bare brøt hun all kontakt (hadde vært sammen nesten et år) uten at jeg fikk vite hvorfor. Og selv om jeg prøvde å kontakte henne, ville hun aldri snakke med meg. Måtte få høre av en venninne av henne at det var slutt. Dette gjorde livet mitt jævlig i to måneder, før hun plutselig begynte å snakke til meg igjen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...