Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva betyr det når jenta bruker navnet ditt?


Gjest Gjest_Gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gjest_*

Poster som gjest ettersom jenta kunne finne på å lese her.

 

Kanskje ikke stort nok tema til å fortjene en egen tråd, men fant ingen tråder med smådiskusjon.

 

Uansett:

 

Jeg mener å huske at jeg leste et sted at når en jente bruker navnet ditt hele tiden når du snakker/skriver med henne, så ga dette et spesielt signal om hun likte deg eller ikke? Jeg husker bare ikke hva.

 

Hva tror dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Gjest_*

hehe, ikke hele tiden, men ved "ha det" og slikt på MSN. kan legge til at det er eksen det er snakk om

 

jeg har andre indisier som sier meg at hun er interessert, men lurer på om dette kan styrke eller svekke disse indisiene

Lenke til kommentar
Hun bruker navnet ditt for å prøve å kneble deg. Hun vil ha deg låst inne på et rom imens hun lever livet sitt. Bare prøv å ta det litt videre så skal du se at hun trekker seg tilbake. Men når du trekker deg tilbake kommer hun etter og prøver å kneble deg igjen.

7320601[/snapback]

Hæ? Mulig jeg bare er trøtt, men hva faen snakker du om?

Lenke til kommentar
Hun bruker navnet ditt for å prøve å kneble deg. Hun vil ha deg låst inne på et rom imens hun lever livet sitt. Bare prøv å ta det litt videre så skal du se at hun trekker seg tilbake. Men når du trekker deg tilbake kommer hun etter og prøver å kneble deg igjen.

7320601[/snapback]

Hæ? Mulig jeg bare er trøtt, men hva faen snakker du om?

7320618[/snapback]

 

Det er en hersketeknikk, eksen prøver å hindre den andre fra å gå videre med livet og finne en annen. Hun prøver å stjele oppmerksomhet og slikt. Drit i henne, og kom deg videre. Hvis hun ikke gir sterkere signaler enn å bruke navnet ditt så er det bare å drite i henne, for da er hun ikke interessert.

 

Det er forsåvidt sant at hvis en jente gir deg et kallenavn og bruker det så kan det tyde på at hun liker deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Enkelte ekskjærester overøser deg med oppmerksomhet og gir småhint om at de fremdeles er interessert for å prøve å hindre at du kommer deg videre, selv om de egentlig ikke er interessert i deg lenger. Med mindre du har noen konkrete bevis på at hun faktisk liker deg tror jeg ikke at jeg ville brukt tid på henne :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Gjest_*

Hah!

 

Jeg orket ikke prøve analysere mer, så jeg spurte direkte. Og det viste seg at hun faktisk angret og ville prøve igjen.

 

Neh! sa jeg. Paybacktime! Følte meg lei samtidig som det var jævlig deilig

Lenke til kommentar
Hah!

 

Jeg orket ikke prøve analysere mer, så jeg spurte direkte. Og det viste seg at hun faktisk angret og ville prøve igjen.

 

Neh! sa jeg. Paybacktime! Følte meg lei samtidig som det var jævlig deilig

7324879[/snapback]

 

Riiight...

 

Om du var så utrolig arrogant og sa "Neh!" sånn som jeg tolket det fra det innlegget tør jeg faktisk påstå at du er en drittsekk, bare for å nevne det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...