Gå til innhold

mini image til bf2142?


Anbefalte innlegg

lurer på om det er noen som har greid å lage en mini image av bf2142 dvd`n?

hadde vært supert å kunne slengt plata i coveret og sluppet å dra det fram hver gang jeg vil spille liksom... angrer på at jeg ikke kjøpte det via ealink istedet.. grrrr. skjønner ikke vitsen med kopi beskyttelse av plata heller, når man uansett MÅ ha en legal cd-key for å spille online.. det ER jo liksom et online spill.. høl i hue sier jeg bare

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Piratkopiering eller mulig piratkopiering er ikke tillatt og diskutere på forumet.. bare til info.

7321124[/snapback]

Så du bryter da faktisk forumreglene ved bare å nevne "piratkopiering"...

7335532[/snapback]

 

 

ja faktisk... er en god del topics som har blitt stengt fordi det KAN brukes til piratkopiering .. :ph34r:

Lenke til kommentar
Piratkopiering eller mulig piratkopiering er ikke tillatt og diskutere på forumet.. bare til info.

7321124[/snapback]

Så du bryter da faktisk forumreglene ved bare å nevne "piratkopiering"...

7335532[/snapback]

 

 

ja faktisk... er en god del topics som har blitt stengt fordi det KAN brukes til piratkopiering .. :ph34r:

7336222[/snapback]

Et mini-image kan ikke brukes til piratkopiering.

Lenke til kommentar

en pirat STJELER det han kopierer.. hvordan kan det at jeg vil kopiere en plate (spill) som jeg hare kjøpt, over på en annen tom plate (som jeg også har kjøpt) kunne kalles, eller i det hele tatt sammenlignes med PIRATkopiering.. skal si meg enig i "kopiereing" da.. :!: men nå vil ikke jeg akkurat kopierer spillet heller da.. vil bare spille uten den teite dvd plata.. så slutt å syt! :innocent:

 

kanskje vi kunne starte en folkeaksjon mot EA... den som har lasta ned spillet slipper jo unna med å kun sjekke at de har en ekte cd-key, mens vi må sjekke at vi har em ekte dvd plate i spilleren OG en ekte cd-key.. og ødelegger vi dvd plata er vi ******, mens andre kan bare laste det ned igjen.. :hrm:

Lenke til kommentar
kanskje vi kunne starte en folkeaksjon mot EA... den som har lasta ned spillet slipper jo unna med å kun sjekke at de har en ekte cd-key, mens vi må sjekke at vi har em ekte dvd plate i spilleren OG en ekte cd-key.. og ødelegger vi dvd plata er vi ******, mens andre kan bare laste det ned igjen..  :hrm:

7370768[/snapback]

 

Min BF: 1942-plate eksploderte i hundre tusen biter idet jeg startet spillet, etter omlag et års spilling. Jeg sendte restene til EA i Sverige, og etter bare et halvt år fikk jeg BF: Vietnam i posten som erstatning. Men jeg fikk aldri noen ny BF: 1942-plate. Det var ganske fint med en no-cd crack da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...