Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skal ei jente være søt eller pen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg er ei pen jente ei jente som ser bra ut. Ofte på sexy-pen-måten.

Ei søt jente ser bra ut på en mer nusselig måte. Kanskje mer utstråling også.

 

Altså: Det er to forskjellige adjektiver som forteller på hvilken måte man ser bra ut.

7332692[/snapback]

Sånn ser jeg og på det. Men visstnok er det noen gutter som mener no annet?..

7332774[/snapback]

 

Nå skal jeg prøve og forklare.

 

Pen blir liksom den første oppfatningen, over Ola Nordmann.

 

Søt er noe som reflekterer mer begge ting, utseende og EQ i et på en måte.

 

Get it?

Lenke til kommentar

Definisjonen på pen er vel alle enige om? En pen jente er ...rett og slett pen.

 

En jente man definerer som søt vil vel som oftest sette i gang en eller annen følelse (i tillegg til ren kåtskap - det klarer de pene/heite jentene å få til også).

 

Hva slags jenter som havner i 'søte'-kategorien tror jeg er veldig forskjellig fra gutt til gutt. Selv om man er enig i definisjonen på pen, vil man jo være uenig om hva som er pent. Det er derfor det er så vanskelig når det skal handles inn ny sofa, og man ikke er enige om hvilken som er penest. Det blir det samme her. :) Forskjellige folk synes forskjellige jenter er søte.

 

:hmm: Kan ikke tro jeg nettopp dro inn en sofa for å forklare hva jeg mener med søt.

 

hva heter det når damen/jenten er skammdeilig og har god personlighet?

Himmelen. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Synes du? Er pene jenter bare til å pule liksom?

Man må ikke være dum, selv om man er pen. Men man kan være det. Søte jenter kan vel også være dumme?

 

For meg er ei pen jente ei jente som ser bra ut. Ofte på sexy-pen-måten.

Ei søt jente ser bra ut på en mer nusselig måte. Kanskje mer utstråling også.

 

Altså: Det er to forskjellige adjektiver som forteller på hvilken måte man ser bra ut.

7332692[/snapback]

 

 

Rent pene jenter har ikke personligheten. Søte jenter har gjerne både et flott utseende og personlighet som passer.

 

Skjønner du nå? :)

 

 

Jeg kan sikkert dele det opp i 50 kategorier, men jeg forenklet det litt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

kansje man sier en jente er pen fordi man vet hun ikke har personligheten, men med en jente som er pen og har personligheten sier man at hun er søt, fordi det sier noe om personlighet og utseende?

Lenke til kommentar
kansje man sier en jente er pen fordi man vet hun ikke har personligheten, men med en jente som er pen og har personligheten sier man at hun er søt, fordi det sier noe om personlighet og utseende?

7346201[/snapback]

 

Summen. :)

 

 

Eksempel: Mange pene jenter på skolen. Så snakket jeg med dem. De forble pene/fine. Ikke en eneste kunne karakteriseres som søt.

Lenke til kommentar

Jeg mener at disse kategoriene kun baserer seg på utseende. Vil også tilføye en ny kategori i tråden. For min del deler jeg det i 3 kategorier: Søt, Pen og Hot. Ingen jenter som jeg vet om er 100% i en av disse kategoriene, men jeg inndeler de etter hva som passer

 

Hot: Hotte jenter er jenter som det lyser sex av lang vei. De har det ekstra glimtet som skiller de fra søte og pene jenter. Må ikke forveksles med tøsene som IKKE får lov til å havne i inndelingen min grunnet alt for mange kilo med brunkrem.

 

Søt: Søte jenter er sjarmerende. For meg er kanskje det mere kjærestemateriale. Søte jenter har noe barnslig vet utseende som gjør de søte. De mangler kanskje det sexye blikket som skiller de fra hotte jenter. Sier ikke at søte jenter ikke kan være hotte. Dette er som nevnt tidligere IKKE helt klare båser.

 

Pen: Er den mere klassiske pene jenta som har et utrolig bra annsikt uten de barnslige trekkene, eller glimtet. Ei pen jente trenger ikke sminke for å se bra ut. Det faller naturlig på en måte.

 

Jeg liker de pene og de hotte best, de søte vekker bare farsfølelsen i meg :p

 

Nudle

Lenke til kommentar

Veldig enig med deg der Nudle, bortsett fra det at alle kategoriene baserer seg på utseende.

 

Når jeg mener ei jente er søt, så kan det være personligheta/væremåte jeg mener, eller utseende, eller begge deler.

 

Også, finnes hotte jenter som ikke er like hot pga f.eks væremåte/prateevne.

 

Var ei engang, fy, nesten ikke sett noen mer deilig og hot. Men da jeg hørte henne prate. Aldri mista interessen for ei så hot jente så fort...

 

Pen går KUN på utseende i mine øyne. Kan ikke si at noen har en pen personlighet, blir feil, men går sikkert...

Lenke til kommentar
Rent pene jenter har ikke personligheten. Søte jenter har gjerne både et flott utseende og personlighet som passer.

7345819[/snapback]

Jeg ser ofte jenter på gate og tenker "Sweeet!" før jeg aner noe som helst om personligheten.

7347871[/snapback]

 

My point exactly. Jeg har prøvd å snakke med noen av dem, og sagflis er stikkordet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242
Rent pene jenter har ikke personligheten. Søte jenter har gjerne både et flott utseende og personlighet som passer.

7345819[/snapback]

Jeg ser ofte jenter på gate og tenker "Sweeet!" før jeg aner noe som helst om personligheten.

7347871[/snapback]

 

My point exactly. Jeg har prøvd å snakke med noen av dem, og sagflis er stikkordet.

7353061[/snapback]

Det blir for dumt å påstå at fine jenter ikke har personlighet/hjerne.

Har lagt merke til at fine jenter med type, oftere er greiere og mer sjarmerende enn single jenter. uheldigvis.

Lenke til kommentar
Det blir for dumt å påstå at fine jenter ikke har personlighet/hjerne.

Har lagt merke til at fine jenter med type, oftere er greiere og mer sjarmerende enn single jenter. uheldigvis.

7353153[/snapback]

Det er vel derfor de som er single,er single, mens de med personlighet har type. :(
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...