Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Traff ei jente på fest - Hva nå?


Gjest Gutt18

Anbefalte innlegg

Nei, ok, sorry. Du er sikkert en grei gutt/jente. Og jeg vet ikke best selv. Jeg beklager. Hadde jeg vært så arrogant som jeg er nå hadde jeg _skjønt_ hvorfor jeg aldri fikk ei jente. Men jeg er egentlig ikke sånn her. Lar meg bare rive meg. Fordi jeg er anonym her, og fordi jeg er oppgitt. Beklager Abrakadra.

 

Noen ganger så lurer jeg bare på hvorfor ting skal være så kompliserte, når de egentlig kunne vært såre enkle og greie. Jeg traff ei jente jeg likte, hu likte meg, og hun snakka med kameraten min. Så klarte hun og jeg å misforstå hverandre. Det ble avsluttet med den ikke så gode, men gamle, "det er ikke deg, det er meg". Jeg trodde vel kanskje jeg var litt heldig, men tok feil.

 

Men hva gjør man så? Skal jeg avvente og se om hun gir signaler tilbake, skal jeg trå til igjen, eller skal jeg drite i det? Sistnevnte er vel mest vrient...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare send en meldig å si at du likte å være med hun på lørdag og lurer på om hun har lyst å være med deg mer..? Med mindre du har rykte på deg som en rundbrenner (virker ikke sånn på det du skriver vertfall) så burde det egentlig gå greit å spørre sånn, uten at hun skal bli alt for redd for at kusehåra skal krummes før du løper videre.. Men noen er jo mer paranoide enn andre..

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis. Han sier han har rotet med flere i fylla før. Og denne gangen føltes det som noe mer enn bare fyllaroting. Virker som begge to likte hverandre, vertfall utifra det han sier. Så har noe skjedd som har ødelagt. Hva skjedde? Ble du for pågående? Sjalusi med kompisen din? Du sa ho prate med en kompis og dere misforsto hverandre. Hva skjedde egentlig? Siden du er anonym burde det ikke være så farlig å si det ;)

Lenke til kommentar

Koslig å se så mange svar. Det varmer. :)

 

Nei, altså, jeg er egentlig aldri pågående. Jeg vil ikke virke desperat. Saken var at på slutten, når ting begynte å roe seg, spurte jeg om hu var hypp på å finne på noe. Jada, det var hun, fordi det var ikke måte på hvor kjekk og ålreit jeg var. Og saken var at hu hadde ikke drikki mye. Jeg utnytta ikke situasjonen på noen måte, det har jeg aldri gjort, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Så, neste dag sendte jeg en melding hvor jeg kanskje gikk for fort fram. Jeg takket for kvelden før, sa jeg hadde det fint og spurte om hu ville finne på noe. Da svarte hun aldri. Neivel tenker jeg, da er hun vel uinteressert eller det er andre grunner.

 

Så, dagen etter, sa kameraten min at jeg burde ringe henne for å få snakka ordentlig med henne. Hun svarte ikke da heller. Da angret jeg med en gang, jeg skjønte jeg hadde virka desperat, og la ting på is. Sendte en siste melding og beklaget (dumt av meg?) og vi fikk prata ut. Da nevnte hun at jeg hadde "skremt" henne og virket litt for pågående. Hun skjønte det liksom ikke helt. Da var saken grei, jeg la ting på is, trodde jeg, men jeg klarer ikke slutte å tenke på henne. Heller ikke etter at hu hadde snakka med kameraten min og sa jeg var en gentleman, god til å kysse og kjekk og ålreit. Da tenkte jeg wtf er det hu egentlig vil?

 

I dag traff jeg henne på skolen og det ble i grunn bare et kort hei med glimt i øyet osv. Jeg pratet ikke noe mer med henne, fordi jeg tenker det beste bare er å glemme alt det her. Selv om det denne gangen er veldig vanskelig. Nå har jeg vel egentlig innsett at jeg har driti i baret, jeg har ødelagt den sjansen jeg kanskje hadde ved å være altfor snar, og mest sannsynlig ser jeg henne aldri igjen. Jeg lovte å la henne være i fred. Vet ikke hvorfor jeg sa det, har jo aldri plaget henne.

 

Det jeg nå sitter igjen med er anger og sinne på meg selv fordi jeg er en fordømt idiot som ødela den sjansen vi kanskje kunne hatt. Det går lissom på meg, jeg ble for ivrig, men aldri desperat. Spørsmålet mitt er nå enkelt og greit; hvordan kunne jeg taklet dette på en annen måte? Hva er egentlig det lureste å gjøre når man havner i en situasjon som min? Er det hos meg all skylden ligger? Jeg kan i tillegg svare på at jeg har rota og styra i fylla før, men dette var som sagt noe annet. Og hver gang jeg lukker ansiktet ser jeg ansiktet hennes, smilet hennes og kjenner lukten av henne. Det driver meg til vannvidd. 95% av all roting av fylla er ubetydelig, men jeg tror dette var noe med.

Lenke til kommentar

Gutt18: Du må komme deg over dette stadiet. Jeg har selv vært der. Hvor jeg har overanalysert hver eneste bit av det jeg gjør... som for eksempel:

 

sa jeg det rett? ble det litt teit? ble det for frampå?

 

ser jeg bra ut nå? kanskje litt for drøyt? litt for tidlig

 

Først når du slutter å overanalysere hver eneste handling, virker du som om du er en mann av karakter, som ikke er desperat, har selvtillit og så videre. Når du først slutter å spørre deg alle disse spørsmålene inne i hodet ditt, og klarer å slappe av når du er med henne, da går det bedre.

 

Og det som liksom er kjipt med slike bekjentskaper du har der, er at du aldri vet om de egentlig liker deg. Enkelte er veldig sjenerte, slik at du ikke kan "lese" de, altså om de liker deg eller ei.

 

Kjærligheten er vanskelig, og den krever arbeid.

 

Lykke til :)

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Burde virkelig høre på hva xtra skrev der, kloke ord! :)

Forøvrig finner jeg jenter å være altfor enkle å lese, kroppsspråk! Fungerer dårlig i et forhold, men første gang dere møtes er det gull verdt. Kroppsspråk regnes for å være ca 80% av førsteintrykket :) ( Her er f.eks. speiling et veldig godt verktøy )

Lenke til kommentar

Mye kloke ord av mange her ja, det er det ingen tvil om. :) Jeg kjenner meg godt igjen i det Xtra skriver om. Jeg overanalyserer alt jeg gjorde før det skjedde, når det skjedde og etter det skjedde. Det er vel tiden etter festen jeg fokuserer altfor mye på. Er egentlig kjipt å ha det sånn, at jeg ikke klarer å få henne ut av hodet. Det var lissom noe helt spesielt med hu. Vet jo nå uansett at det ikke kommer noen vei. Vil allikevel takke for alle innspill! Utrolig mange av dere som sitter inne med mye mer kunnskap enn jeg noengang vil få. Det eneste jeg vet helt sikkert er at jeg begynner å bli lei av hvor vanskelige jenter egentlig er. Takk igjen. :)

Lenke til kommentar

Har du msn-adressen hennes? Er jo enkelt å dukke opp der etter noen dager med stillhet, og si "hei". Hvis hun svarer så kan dere jo pludre litt, hvis ikke sliter du nok, men da er det jo "bare" å glemme henne og finne ei ny ei.

 

For all del: Ikke begynn å spørre henne om du har gjort noe galt, fortelle at du er litt usikker på om du har vært for pågående e.l. Da lyser det usikker og desperat lang vei.

Lenke til kommentar
Jeg er 18 år, jeg har opplevd sånt før, jeg vet det ikke behøver bety en drit. Jeg vet ikke hvor gammel du er, men jeg har erfart et og annet i mitt liv, og vet når noe betyr noe. Jeg har blitt fortalt at jeg er kjekk og har stor omsorg ovenfor andre. Jeg er visstnok en jævlig ålreit kar. Hvorfor er det ingen jenter som legger merke til sånt, hvis det stemmer?

7332322[/snapback]

Woah, den har man faktisk lekt litt med. Alle klarer oppføre seg forsjellig?

 

Har prøvd oppføre meg forsjellig mot personer man type blir kjent med via venner eller likende på en kveld, og ikke kjent på forhånd. Kan jo si at man fører bedre sukess som være litt mer tilbakeholden og distrè og kanskje litt røff..

 

jadda jenter er fint spesielle det skal dem ha.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Mhm, og jeg skjønner at jeg burde ha vært mer tilbakeholden. Siste meldinga jeg utveksla med henne var på mandag, og nå har jeg ikke hørt noe mer. Jeg veit nå det ikke blir noe mer, men jeg håper og tror at jeg har lært noe til neste gang. Jeg gikk fram på det jeg trodde var riktig måte, men det var tydeligvis riv ruskende galt. Det er flere fisk i havet sier kameratene mine. Ja sier jeg, men det er no dritt at den ene fisken du vil ha forsvinner rett foran øynene på en.

 

Jeg vil uansett takke alle sammen for all forslag og hjelp. Jeg har faktisk blitt klokere av det her, og jeg sitter igjen med mer enn før. Jeg vil også beklage at jeg gikk litt hardt utover Abrakadabra. Jeg var frustrert, jeg var forbanna på meg selv og jeg var forvirra. Det skal sies at dette forumet her er tilholdssted for mye forskjellige folk. Mye bra, synes jeg. Deilig å kunne være anonym siden jeg aldri kunne ha skrevet dette med mitt navn etc. Så takk! Jeg kommer tilbake til tråden og whiner mer hvis noe mer skjer. God natt. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...