Gå til innhold

Bytte exe fil?

tfw

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg er lei av at IE= internett explorer poper opp med popup. en kompis av meg sa jeg kunne bytte ut mspaint=exe fila til paint med IE exe fila.

jeg har gjort det før, men husker ikke hvordan jeg gjordet det, er lenge siden!

noen som kan det? legg med screenshot hvordan dere/du gjør det !

takker for alle seriøse svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke svar hvis du ikke har noe svar :eh:

frekk!

Skal bytte exe fila til paint ut med IE exe fila. husker ikke hvordan den er?

svar på det eller ikke svar :mad:

Skrevet

Problemet er vel sikkert at folk har problemer med å skjønne hvorfor du skal det, og hva formålet er. Jeg ser på dette som ganske så umulig å få utført. Du må eventuelt slette Paint ExE fila da. Ikke vet jeg altså. Når du er så lur at du ikke sier hvorfor du vil gjøre det.

Skrevet (endret)
Problemet er vel sikkert at folk har problemer med å skjønne hvorfor du skal det, og hva formålet er. Jeg ser på dette som ganske så umulig å få utført. Du må eventuelt slette Paint ExE fila da. Ikke vet jeg altså. Når du er så lur at du ikke sier hvorfor du vil gjøre det.

7322438[/snapback]

skal ha IE som paint :p

man slipper all popupen da...

men ingen vet jo. er bare nweebs her så. men takk uanzett

Endret av tfw
Skrevet

startmeny -> prorgammer -> tilbehør -> høyreklikk på paint, og velg egenskaper -> exe-fila ligger i målmappen. (hint: "gå til mål")

Du er klar over at det finnes en søkefunksjon i windows også? Du kunne bare ha søkt opp paint.. :p Uansett - hvilken hensikt har det å slette exe-fila til Internet Explorer?? Håper du har en annen nettleser i tillegg...

Hvis du ønsker å gjøre IE brukbar (altså fjerne popups), bør du absolutt vurdere en spyware-scanner. Test f.eks. windows defender som er et produkt fra microsoft... Eventuelt er "Spybot search and destroy" et godt produkt

Skrevet

hehe, drokki maling eller? tror du at du slipper popups visst du bytter ie med paint... joda... men er vel vannskelig å surfe på inet i paint :S ehh...

Skrevet

slipper? JEG VET JEG SLIPPER har hatt det FØR jeg formaterte. husker bare IKKE hva fila hete:P

lol :p

Skrevet

Nei, denna var vrien. Tenkte på noe av det samme som qualbeen skrev, men det hørtes jo litt merkelig ut da, siden at hvis du gjør det på den måte så får du jo like forbanna åpna samme programmet da.

Hvilken popup er det du skal ha bort sa du? Nei forresten, du sa ikke det heller :p.

Skrevet

Problemet er vel heller at du i løpet av 5 meldinger ikke har klart å forklare hva du skal gjøre og hvorfor. - hadde kanskje vært en idé å prøve å gjøre seg forstått? - Det du beskriver at du prøver på her er det vel ingen noelunde oppegående som har skjønt hvorfor du skal gjøre, så da får du jo svar tilsvarende det du skriver ..

Skrevet

Riktig det kjetilkl og du får iallefall ikke bort noen popups av det :p

Litt fristende å si at du faktisk får mer popups men jeg skal la være.

Bytt til en annen nettleser istede du tror jeg.

Skrevet

@wil: bytta av nettleser vil ikke fjerne spyware o.l. som helt tydelig har infisert maskina til tfw. Selvfølgelig er det bra å bruke en annen nettleser enn IE, siden IE er en svært dårlig nettleser. Men i fare for å starte en ny nettleserkrig, legger jeg den ballen død. Istedenfor vil jeg nok en gang anbefale trådstarter å laste ned og installere et anti-spyware-program.

Skrevet
Har ikke popup. IE virker ikke. kommer ALDRIG popup. og når du trykker på IE kommer paint opp :p

7322679[/snapback]

Bruker FF btw!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...