Gå til innhold

Trenger tip/info ang mobilt brebånd


Anbefalte innlegg

Lurer på om noe har erfaring/tips om mobilt brebånd, hvilken leverandører som finst/er noe å satse på og om de forskjellige typene er funksjonelle i forhold til "normal" bruk.

 

Bor i båt med fast båtplass der forskjellige leverandørar hevdar å ha full dekning på UMTS, EDGE, WLAN, 3G osv ut ifra dekningskart.

 

Eller.. om det finnest andre løysninger jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet du hva wlan er? det er trødløst alstså wifi for.eks en vanlig bredbåndsrouter med trødløst da har du wlan i huset. hastighetene er fra 54mbit og oppover. hvis du har mulighet for og få inn wlan ville jeg valgt det! hvis ikke ville jeg gått for ice

ice bredbånd her!

7311822[/snapback]

 

Jada, vet hva WLAN er.

 

Det der ice greiene er ok, men først av alt funker det kun til windows (bruker apple), og dersom du bruker mer en 1gb båndbredde i mnd kan/vil du bli fakturert for dette i tillegg, så det er ikke aktuelt

Endret av inSain
Lenke til kommentar
Lurer på om noe har erfaring/tips om mobilt brebånd, hvilken leverandører som finst/er noe å satse på og om de forskjellige typene er funksjonelle i forhold til "normal" bruk.

 

Bor i båt med fast båtplass der forskjellige leverandørar hevdar å ha full dekning på UMTS, EDGE, WLAN, 3G osv ut ifra dekningskart.

 

Eller.. om det finnest andre løysninger jeg kan bruke?

7311558[/snapback]

 

 

Hva med å teste Netcom Connect, 499,- pr mnd fri bruk. Max hastighet 384 kb/s. Fungerer fint med Mac.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...