Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor ofte onanerer du? (Gjelder jenter og)

Gjest KIM pedersen

Hvor ofte onanerer du? (ca)  

1 436 stemmer

1. 1. Hvor ofte onanerer du? (ca)

• Mer enn et par ganger per dag
      66
    • Et par ganger per dag
      195
    • Hver dag
      395
    • Annenhver dag
      247
    • Et par ganger i uka
      312
    • En gang i uka
      41
    • Et par ganger i måneden
      35
    • En gang i måneden
      9
    • Sjeldnere
      11
    • Aldri
      20
    • Hva er onani?
      16
    • Det avhenger av ulike faktorerer og varierer veldig
      88

Anbefalte innlegg

Gjest KIM pedersen

Hei!

Hvor ofte onanerer du?

Jeg holder ikke følge, jeg bare gjør det når jeg vil ;) Uansett hva slags situasjon jeg er i. Spiller jeg CS, så sier jeg BRB, er jeg på skolen, sier jeg at jeg må på do ;) Hva gjør dere? og hvor ofte? Sånn generellt sett, vil jeg si at jeg runker ca. 1-2 ganger per dag.

Håper på mange svar ;)

Videoannonse
Annonse

Redigert: Gjesteposting er ok i denne delen av forumet så lenge det er en grunn til å bruke anonymiteten. For eksempel prat om sine onanivaner i denne tråden.

Retningslinjer for dette forumet

Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anynoymitet rundt temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Endret av Simen1
Gjesteposting er generellt ok i denne delen av forumet så ja, det er bare å logge av og poste anonymt.

7307615[/snapback]

Nja, flere innlegg blir slettet og tråder stengt fordi de ikke oppfyller kravene til gjesteposting.

Skjønt, hvis man onanerer fem-seks ganger om dagen, ikke tør å si det under sitt eget brukernavn, men likevel føler en sterk trang til å fortelle det, kan det jo være greit med gjesteposting.

Nja, flere innlegg blir slettet og tråder stengt fordi de ikke oppfyller kravene til gjesteposting. Skjønt, hvis man onanerer fem-seks ganger om dagen, ikke tør å si det under sitt eget brukernavn, men likevel føler en sterk trang til å fortelle det, kan det jo være greit med gjesteposting.

7307633[/snapback]

Beklager at jeg ordla meg litt feil. Jeg tenkte på denne tråden og innlegg om sine egne onanivaner. Med andre ord, når det er en god grunn til å bruke anonymiteten, slik det står forklart i teksten:

> Retningslinjer for dette forumet

Dette forumet tillater gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste her. Men vær obs på at misbruk av muligheten kan medføre utestengelse fra hele diskusjonsforumet.

Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person.

Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anynoymitet rundt temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...