Gå til innhold

God og gratis brannmur. anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god og gratis brannmur? Brukte tidligere zonelarm men har fått meg norton og de krasjer vist nok (ber hverandre avinnstalere hverandre osv).

skal brukes på en maskin så ikke noe sånt stort server nettverks brannmur program. bare noe enkelt men sikkert som blokkere ting som jeg ikke ønsker skal sendes/mottas

noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Zone Alarm, enkelt og gratis ;)

7307460[/snapback]

som sakt her norton nå og zone alarm og norton virker ikke serlig godt sammen.

skal prøve ut sygate..

tar fortsatt imot forslag :)

Skrevet

selv bruker jeg comodo firewall, den er ganske streng så den kan føles litt innviklet, siden den gir ganske mange advarsler, en litt mer brukervennlig brannmur for nybegynnere er sunbelt kerio personal firewall, den gjør det den skal og forstyrrer deg ikke så mye

Skrevet

Bruk AVG Antivirus og Zone Alarm :thumbup:

Bruker det selv, funker hest :)

Hadde Norton før, men etter en lang kamp klarte jeg til slutt å avinstallere det... AVG free antivirus er minst like bra som Norton

Zone Alarm er til å anbefale, men hvis du vil bruke Norton får du bare bestemme selv ;)

Skrevet

Windows sin firewall til sperrer greit inn. Men er ikke oversikt over ut og inn koplinger

evt. samkjør Netlimter 2 for oversikt ut/inn + evt firewall i den og. Aldri hatt tull med det :)

Men zone alarm og avg er også et bra forsalg. Bruker avg selv, tar mindre ressurser og er bedre enn norton

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...