Kimelimm Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hey, skaffa Adobe Indesign CS2, men har egentlig ikke PEIL på hvordan man skal starte med en webside, kan noen gi meg en Newbie tutorial eller noe? Google er ikke mye til hjelp her Takker for svar MVH Kim
AKIRAx77 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Indesign er et side layout program. Du bruker det til å lage trykksaker, brosjyrer, bøker og blader. Adobe Dreamweaver derimot.... Sjekk ut www.adobe.com AKIRA
Kimelimm Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Da skal jeg se om jeg kan skaffe det, sier ifra jeg
Kimelimm Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 hmm får ikke instalert Dreamweaver, står bare på 0% hele tia... Har GoLive, er det like bra?
AKIRAx77 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Nei, men det funker til å lage enkle sider og å lære seg premissene for HTML. Søk på GoLive Tutorials. AKIRA
Kimelimm Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 har prøvd men det er bare cder du må kjøpe etc, Er det noen som vet hvorfor den instalasjonen bare står på 0%? Pcen crasher vist!
AKIRAx77 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hei, du beveger deg farlig inne på Piratkopierings område. Dette forumet bedriver ikke noe av den sorten og følger du den tråden vil du bli rapportert. Det er en grunn til at du ble henvst til adobe.com. Hvis du ser etter gratis alternativet for å lage websider foreslår jeg du ensten søker på forumet eller starter en ny tråd om det tema. Når du så har funnet slike verktøy kan du begynne å se på hvordan man lager websider. AKIRA
Kimelimm Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 (endret) Hva? trur du jeg har lasta det ned siden den står på 0? Endret 17. november 2006 av Kimelimm
kjeklulf Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Hvis du har "skaffa" deg et program til så mange tusen kroner uten å vite hva det brukes til tyder mye på at det er snakk om piratkopiering ja.
wil Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Nei. Her tenker vi piratkopiering med en gang Det er en standard på hardware.no forumet
kjeklulf Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Det kan vel kanskje ha noe med at trådstarter har fått stengt flere av sine tråder tidligere i forbindelse med spørsmål om piratkopiering.
Kimelimm Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 Ok jeg fikk fixet den Instalasjonen! Er det noen Tutorials til Dreamweaver 8? Google virket ikke her heller
Kimelimm Skrevet 18. november 2006 Forfatter Skrevet 18. november 2006 (endret) får ikke engang lagt til bakgrunns farge, og de fontsa er ikke mulig å velge, huff, mye vanskeligere enn Frontpage jo Men sikkert mye bedre! Takker for hjelp! Edit: Fikk til Bakgrunns farge! Men hvordan velger jeg 1 font? jeg la inn alle men de kommer "Amien 01, Challigraphic, bla bla bla" Jeg vil forex velge Challigraphic! Men det gåkke! Endret 18. november 2006 av Kimelimm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå