Gå til innhold

Trenger hjelp med Adobe Indesign CS2

Kimelimm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey, skaffa Adobe Indesign CS2, men har egentlig ikke PEIL på hvordan man skal starte med en webside, kan noen gi meg en Newbie tutorial eller noe? Google er ikke mye til hjelp her :( Takker for svar

MVH Kim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indesign er et side layout program. Du bruker det til å lage trykksaker, brosjyrer, bøker og blader.

Adobe Dreamweaver derimot....

Sjekk ut www.adobe.com

AKIRA

Skrevet

Hei, du beveger deg farlig inne på Piratkopierings område. Dette forumet bedriver ikke noe av den sorten og følger du den tråden vil du bli rapportert.

Det er en grunn til at du ble henvst til adobe.com. Hvis du ser etter gratis alternativet for å lage websider foreslår jeg du ensten søker på forumet eller starter en ny tråd om det tema.

Når du så har funnet slike verktøy kan du begynne å se på hvordan man lager websider.

AKIRA

Skrevet (endret)

får ikke engang lagt til bakgrunns farge, og de fontsa er ikke mulig å velge, huff, mye vanskeligere enn Frontpage jo :) Men sikkert mye bedre! Takker for hjelp!

Edit: Fikk til Bakgrunns farge! Men hvordan velger jeg 1 font? jeg la inn alle men de kommer "Amien 01, Challigraphic, bla bla bla" Jeg vil forex velge Challigraphic! Men det gåkke!

Endret av Kimelimm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...