Gå til innhold

Gears of War på PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tatt fra ign.com

Gears of War on PC?

A magazine photo may have leaked the truth.

by Hilary Goldstein

November 16, 2006 - In its holiday issue, soon to be on store shelves, PC Gamer may have inadvertently announced Gears of War for Windows. On page 28 of the Holiday 2006 issue, a display stand photographed on the Microsoft campus shows Gears of War among several upcoming PC games.

Microsoft could not confirm that Gears is in fact coming to PC and the company has no current plans for an announcement in the near future. The article in PC Gamer discusses the future of Windows Vista and Microsoft's efforts to support the new OS with high-profile games.

Though Gears of War is not guaranteed to arrive on Windows, the sighting raises hope. There's no doubt that Gears for Windows would be a hit. And if we're smart enough to figure that out, so is Microsoft.

http://pc.ign.com/articles/746/746486p1.html

Håper dette skjer, da Gears originalt var et PC spill. Mark Rein har også hintet til dette i tidligere intervjuer, og det var visst ikke bare for moro skyld :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke altid epic sagt at GoW også skal komme på PC, mente det ble sagt i sammenheng med at de avslørte at grafikken i teckdemoene var content til et tidligere uannonsert spill ved navn gears of war...

jeg har iaffal vert av den oppfattning....

Skrevet

Epic har hintet til det, men aldri sagt det direkte. Det har blitt sagt at GoW er et eksklusivt 360 spill. Håper, og regner med, at dette har samme betydning som neste splinter cell, som er eksklusivt til 360, men vil og komme på PC.

Skrevet

Etter omtalen på gamer.no så øsnker jeg sterkt att gear of war vill gjøre sin intrè på PC fronten! Da jeg planlegger å kjøpe en ny pc snart!

Og hva er da ikke bedre å få testet systemet med ett så genialt spill som Gears of War! :D

Skrevet
Mener at dette stemmer ettersom jeg leste en plass at det var mulig å spille gow på pc mot folk på 360, live anywhere....

7306645[/snapback]

Pc mot x306 vil jeg ikke kalle en "fair fight".

Hvis ikke x360 folkene bruke mus og tastatur istedet for gamepads.

Skrevet
Mener at dette stemmer ettersom jeg leste en plass at det var mulig å spille gow på pc mot folk på 360, live anywhere....

7306645[/snapback]

Pc mot x306 vil jeg ikke kalle en "fair fight".

Hvis ikke x360 folkene bruke mus og tastatur istedet for gamepads.

7306672[/snapback]

Ja, de upresise spakene på X360 kontrollen gjør det vanskelig å slå en som bruker mus. FPS er jo talentløst på konsoll. Den type spill hører hjemme på PC, så lenge konsollen ikke støtter mus og tastatur.

At GoW kommer på PC, kom ikke akkurat som en bombe. Det er mange såkalte eksklusive titler som plutselig har funnet veien til PC, men det har ofte komt en god stund etterpå.

Skrevet
Jeg stiller gjerne opp på en test, mot hvilken som helst spiller, i et PC-spill som har støtte for gamepad, jeg med gamepad, du med mus og tastatur, 1 on 1.

7306798[/snapback]

Hehe, GoW er nok ikke så ille med gamepad i forhold til tradisjonelle fps. Gow er vel egentlig strengt tatt ett tredjepersons skytespill.

Hva med mus og tastatur vs. gamepad i CS? :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...