Beyma Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Noe har skjedd.. Prøvd å reinstalere cs 1.6 og sletta steam og alt annet. Jeg kan ikke gå skrått.. bruke W og D knappen samtidig.. da går den bare rett fram eller rett til siden.. hjelp.. vil begynne med 1.6 igjen..
neadii Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 gå i cstrike mappa di og slett config.cfg så starter du cs.
ThKarlsen Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Det kan være n instilling (option -> keyboard), eller tastaturet ditt som ikke vil registrere 2 ting samtidig ^^ Vet ikke jeg... men sjekk Keyboard options først du
pioneer_ Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Noe har skjedd.. Prøvd å reinstalere cs 1.6 og sletta steam og alt annet. Jeg kan ikke gå skrått.. bruke W og D knappen samtidig.. da går den bare rett fram eller rett til siden.. hjelp.. vil begynne med 1.6 igjen.. 7302299[/snapback] Åpne console og skriv cl_forwardspeed 400, cl_sidespeed 400 og cl_backspeed 400. Og vips, det vil funke igjen Har opplevd det samme, hehe
Beyma Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 sletta configen jeg så funka det.. takk for svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå