Gå til innhold

Noen som skal på konsert med Hammerfall 21 januar?

ilpostino

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å dra på Hammerfall-konsert søndag 21. Januar på Rockefeller i Oslo. Noen andre som skal dit?

Billettene koster 250 kroner + avgift.

Jeg har aldri vært på en Metal-konsert før så jeg kommer med et spørsmål som kan virke litt teit: hva har en på seg på slike konserter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal ta meg en tur faktisk, men har ikke bestemt meg enda.

Ha på deg helt normale dagligdagse klær du føler deg vel i. Tiden da alle skulle gå i beksvart med sminke i hele trynet er forbi.

Skrevet

Nå er det da ikke folk som kler seg beksvart med sminke som er målgruppa, og heller ikke fangruppa til Hammerfall. Men uansett så kan man jo kanskje kle seg i litt bedre klær til en konsert, men ikke pynte seg.

Skrevet
Damn, jeg vil på hammerfall konsert! =(

Permen min slutten den 9. januar.... Teite militæret :cry:

7303191[/snapback]

kjipt det pølsa. det er jo i en helg så hva med å prøve å fiske etter helgeperm den helgen?

Skrevet

Jeg digga jo Hammerfall før (liker dem greit enda), og skulle _gjerne_ ha sett dem. Det er de som tok meg med på reisa inn i metal-verden hvor jeg siden har oppdaget mange flere andre sjangre og stiler. Dessverre er dette 14 dager for sent, så jeg er tilbake i Trondheim da: Å reise ned igjen blir for dyrt/tidkrevende. Fanken, nå fikk jeg en del aggresjon jeg må bli kvitt :/

• 1 måned senere...
Skrevet
Damn, jeg vil på hammerfall konsert! =(

Permen min slutten den 9. januar.... Teite militæret :cry:

7303191[/snapback]

gikk glipp av Satyricon konsert pga perm:( stygge dom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...