Gjest Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 ..men han trenger hjelp. Jeg var forholdsvis god i StarCraft Brood War i sin tid, og Quake III Arena OSP. Men nå, en del år etter at jeg la gaming på hylla har jeg tenkt å starte igjen. Men jeg vil ikke sitte å pugge Counter-Strike og annet tull som allerede innehar en viss elite. Så jeg vil at dere kan foreslå noen FPS/RTS spill jeg kan bli god i. På forhånd takk -Fenris
Mow Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Tidlig neste år kommer Enemy Territory: Quake Wars, og jeg vil tro dette kan bli ganske stort (link). Utenom det, så skal det ikke så mye til for å bli "god" i Battlefield 2, men der finnes det allerede en viss "elite" som du snakker om.
Licht Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 (endret) Du kan jo prøve FEAR, som er et veldig pent og velpolert FPS, hvor onlinespillerbasen der ble veldig mye større da firmaet bak bestemte seg for å gjøre multiplayer-delen av spillet gratis. Gratis som i at du ikke trenger å kjøpe spillet om du bare vil spille multiplayer, så sånn sett er det jo noen kroner å spare på å satse på FEAR (til tross for at jeg personlig synes singleplayer-opplevelsen er vel verdt de hundrelappene FEAR koster i dag). Nå har det jo vært på PC-markedet i nærmere et år, men "eliten" har ikke hatt like lang tid til å dra i fra oss andre som med f.eks. CS. Siden det er gratis, kan du jo alltids laste ned multiplayer-klienten og prøve. Multiplayer standalone-saken kalles FEAR Combat, og du finner gratis key ved registrering, samt alle nødvendige filer her. Endret 17. november 2006 av Zealuu
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) battlefield 2142 kom jo nettopp. eller Enemy Territory: Quake Wars som er nevnt. tviler på at FEAR blir så stort på multiplayer. eller eventuelle nye strategispill som kommer. company of heroes kanskje Endret 18. november 2006 av KRAFortune
Licht Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hvordan kan du tvile på at FEAR blir så stort på multiplayer, når det allerede er forholdsvis stort på multiplayer?
Whalecore Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Hvordan kan du tvile på at FEAR blir så stort på multiplayer, når det allerede er forholdsvis stort på multiplayer? 7311643[/snapback] Aldri hørt om en FEAR klan.. Er et spill et stort multiplayer spill så skal det finnes klanmiljø og turneringer. FEAR er mer et kosespill, sånn som vi spiller når vi vil le litt på lan. Samme med HL2 Deathmatch. Det er vel ikke så mye taktikk og teamplay i FEAR. Ikke så skillskrevende heller. Men gøy, det er det.
Licht Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det at du ikke har hørt om noe... ... Behøver ikke nødvendigvis å bety at det ikke eksisterer.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Det at du ikke har hørt om noe... ... Behøver ikke nødvendigvis å bety at det ikke eksisterer. 7311741[/snapback] det er alltids noen men fraværet av compo på HW-LAN og the Gathering sier vel sitt. det kommer aldri til å bli et skikkelig turneringsspill. etter min tro
Nastro Azzurro Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 spilte mye bw sier du? hvilket navn/clan hadde du? spilte mye bw selv for en tid tilbake...
slash Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 OSP spilles da forsåvidt enda, så det er jo bare å hoppe på der du slapp! Finnes få spill som leverer samme reinspikka deathmatch-opplevelsen som q3 osp.
Vice Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Så jeg vil at dere kan foreslå noen FPS/RTS spill jeg kan bli god i. 7301529[/snapback] Dersom du ikke er villig til å kaste bort all fritid (og mer til) og droppe alt av liv utenom PC'n blir du aldri like god som de beste. Det du kan gjøre for å minske evt. gap mellom deg og andre er å begynne med et helt nytt spill med en gang det blir sluppet. De første par månedene er ikke gapet så stort mellom alle spillerne men etterhvert vil naturligvis gapet øke mellom dem som aldri gjøre annet enn å spille og de som er mer modererte.
Njardiss Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 hmm, gå for battlefield bad company når det kommer. trur der er lenge til da
Sheel Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 F.E.A.R Combat eller Battlefield 2142 for å nevne "nye" (ikke veldig nye spill, men noe av de nyere) FPS spill uten en veldig innviklet "elite" enda. På RTS siden ville jeg sjekket Company of Heroes, utrolig gjennomført.
aboplotok Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Du kan jo prøve Warcraft 3 Defence of the Ancients, som du finner her: Hjemmesiden til DotA. Det er etter min mening langt gøyere enn Warcraft 3, og det tar minst like lang tid å mestre. Mappet har gjevnlige oppdateringer og miljøet er i rask vekst. Det er til og med tatt opp av CPL. Mappet har også en egen liga her. Den har ca 7k spillere, og mange flere som spiller instant games via siden.
KydeX Skrevet 21. november 2006 Skrevet 21. november 2006 Så jeg vil at dere kan foreslå noen FPS/RTS spill jeg kan bli god i. 7301529[/snapback] Dersom du ikke er villig til å kaste bort all fritid (og mer til) og droppe alt av liv utenom PC'n blir du aldri like god som de beste. Det du kan gjøre for å minske evt. gap mellom deg og andre er å begynne med et helt nytt spill med en gang det blir sluppet. De første par månedene er ikke gapet så stort mellom alle spillerne men etterhvert vil naturligvis gapet øke mellom dem som aldri gjøre annet enn å spille og de som er mer modererte. 7314762[/snapback] Vel, Gears of War kom nettopp ut på Xbox360 og jeg treffer allerede på folk som knuser alt og alle.
NorvegianDad Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 begynn no opp igjen med starcraft brodwar vel.. jeg og er en gammel gamer som er vendt tilbake..eh vel jeg vente tilbake for ca 1 år siden da etter noen års pause.Brodwar og diablo2 var vel mitt siste kapittel med stor-gamingen,men jeg har begynt å spille igjen og etter å ha spilt litt oblivion,litt Football Manager så har jeg vendt tmye tilbake til spill jeg spilte før,Brodwar og Age of mythology og det er faktisk en del som spiller dem på nett enda!Tro det eller ei,spesielt brodwar er det alltid folk på nett,men bnet er litt ustabilt da,det er litt kjipt!
Mevon Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Kan slenge meg på dem som anbefaler Battlefield. Kjempebra FPS spill Tenker da på 2'ern. 2142 har jeg ikke prøvd.
Hawkn Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Unreal Tournament Classic, 2003, 2004 og snart 2007 Endret 15. januar 2007 av Hawkn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå