Gå til innhold

Command and Conquer 3: Tiberium Wars på Xbox 360

PapaDon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

håper de legger til slik at man kan bruke mus og tastatur i spillet, er ikke noe fan av rts spill på konsol så lenge man ikke kan bruke mus.

Gjest Slettet+19283741
Skrevet (endret)
håper de legger til slik at man kan bruke mus og tastatur i spillet, er ikke noe fan av rts spill på konsol så lenge man ikke kan bruke mus.

7299349[/snapback]

Det håper virkelig jeg også. Man må vel sikkert kjøpe et spesial tastatur/mus til 1000 kr ellns hvis det blir mulig :nei:

EDIT:

Jeg håper virkelig at de klarer å få det til bra, gleder meg veldig til dette spillet kommer ut. Beklager hvis jeg ikke har lest tråden bra nok, men når er release?

Endret av Slettet+19283741
Gjest Slettet+130498
Skrevet

releasen er vel til våren en gang tror jeg.. skal ikke si noe for sikkert, håper bare de tar seg god tid med dette slik at vi slipper å patche det annenhver uke det neste halvåret etter releasen

Skrevet

Strategi spill er best på pc!

Jeg ble virkelig skuffa når jeg prøvde ringenes herre kampen om midgard 2 på xbox360.

Så dette spillet kjøper jeg nok på pc.

Skrevet

Rha- det var en port, jeg var veldig skuffet av Halo: CE på PC, men det betyr ikke at FPS, eller Halo suger av den grunn.

Selv håper jeg det blir gjort bra, dog, det er EA og jeg har nok ganske så lave forventninger til hva de greier å prestere...

Skrevet

var det ikke slik at Lord of the Rings Battle for Middle Earth II hadde et godt/bedre utviklet kontrollsystem for konsoll som faktisk fungerte rimelig godt?

Gjest Slettet+130498
Skrevet
var det ikke slik at Lord of the Rings Battle for Middle Earth II hadde et godt/bedre utviklet kontrollsystem for konsoll som faktisk fungerte rimelig godt?

7302310[/snapback]

kontrollene fungerte, men den versjonen jeg prøvde på 360 var veldig plaget av lagg og hakking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...