~~Undertaker~~ Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 OnTopic: Carmageddon 2. 7298192[/snapback] åh, jaaaaaaa, spilte det mye. Spilte det i flere år faktisk, mange år etter at det kom. Ble aldri lei av det, og skal vedde på at det er like fantastisk morsomt enda den dag i dag. 7301374[/snapback] Carmageddon er helt genialt! Var som en gammel versjon av GTA 3. Helt utrolig knall dog med rare biler og morsome måter å denge hverandra på! Tror eg har spillet fortsatt liggende...
Manuel Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Condemned: Criminal Origins, System Shock/System Shock 2, Thief 1-3, Vietcong og Postal 2
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Clive Barker's Undying 7298302[/snapback]
fffuuu manchu Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 KotOR II: Mange hatet det for bugs-ene og sa at slutten var sugen, men jeg elsket det. Spilte det ut på 5 dager. 60 timer på 5 dager er lik 12 timer dagen Fahrenheit: første halvdel var knallgod, andre halvdel gikk det nedover. Men et bra spill uansett. Planescape Torment: Nesten ingen jeg kjenner som har spilt det, har likt det. Alle har sagt det har dårlig gameplay, noe som kanskje er sant, men plottet er så sinnsykt bra at jeg ikke brydde meg om problemene med spillet. Operation WinBack: "MGS wannabe", "ikke like bra som Goldeneye", etc. Hadde det jævlig skøy med dette spillet. Veldig arcade-y skytespill. XIII: Veldig bra skytespill, som solgte altfor lite. Grunnen lå nok i at det brukte cell-shading. Cliffhanger-slutt. Får nok aldri vite hva som skjer videre
Manuel Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 KotOR II: Mange hatet det for bugs-ene og sa at slutten var sugen, men jeg elsket det. Spilte det ut på 5 dager. 60 timer på 5 dager er lik 12 timer dagen 7302216[/snapback] Huh? Jeg tok det som en selvfølge at dette spillet ikke ble undervurdert. Den eneste bugen jeg la merke til var under de "dragracene", hvor kjøretøyet i 8/10 tilfeller bare sneglet seg fremover...
fffuuu manchu Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 KotOR II: Mange hatet det for bugs-ene og sa at slutten var sugen, men jeg elsket det. Spilte det ut på 5 dager. 60 timer på 5 dager er lik 12 timer dagen 7302216[/snapback] Huh? Jeg tok det som en selvfølge at dette spillet ikke ble undervurdert. Den eneste bugen jeg la merke til var under de "dragracene", hvor kjøretøyet i 8/10 tilfeller bare sneglet seg fremover... 7303305[/snapback] Undervurdert i forhold til KotOR I, er vel rettere å si. Det var en god del bugs i det, men det ødela ikke for meg første gangen igjennom. Andre gangen virket det verre av en eller annen grunn. Kan være at mye av hypen jeg hadde første gangen var borte, men jeg klarte ivertfall ikke å spille igjennom det igjen. Nå venter jeg bare på at Team Gizka skal bli ferdig med Restoration-prosjektet sitt før jeg spiller igjennom på nytt.
Xzii Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Suikoden En av de første RPG spilla til PSX som kom til USA. Varte bare i ca. 15 timer, men bringte maksimal spilleglede på de timene. 7298988[/snapback] Suikoden var konge! Var helt hekta så lenge det varte.
mcgroven Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 Jeg synes Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth hadde fortjent mer oppmerksomhet. Det er mørkt, klamt og oser av atmosfære. Koster sikkert ikke mer enn fem kroner og en japp hvis man finner den rette nettbutikken.
Landeplagen Skrevet 18. november 2006 Skrevet 18. november 2006 (endret) Chronicles of Riddick: Escape from butcherbay 7296223[/snapback] Det fikk jo over 90 de fleste steder? EDIT; Carmageddon 2 var, er, veldig undervurdert. Endret 18. november 2006 av GameMaker
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Elastomania 7337637[/snapback] slettes ikke undervurdert
Saiko Skrevet 22. november 2006 Skrevet 22. november 2006 Må nesten hive meg på Vampire: Bloodlines, som vel er et av de få spilla jeg har spilt gjennom de siste årene. Synd så få kjøpte dette spillet, ellers hadde vi vel sett diverse patcher (spillet har jo endel bugs) og kanskje til og med en verdig oppfølger. Ellers er det jo endel spill fra "gamle dager" som er undervurderte, for eksempel Flight of the Amazon Queen (som du kan hente ned og spille fra ScummVMs downloadsider)
Zappy Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 MGS2 - 'Alle' hater det på grunn av Raiden, de mange filmsekvensene og at historien er vanskelig å forstå. 7300375[/snapback] Å si at "alle hater" er vel å ta litt vel hardt i... Det er jeg ihvertfall ikke enig i. 7300452[/snapback] Man må tenke på at det som oftest er de missfornøyde som lager lyd. Om de er 1%, 10% eller 50% av spillerene så vil man altid høre de veldig godt. Jeg og alle jeg kjenner digger MGS2.
Neppe Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Synes Gothic 1 og 2 for den del er rimelig undervurdert. 3'ern er overvurdert.
Tharos. Skrevet 23. november 2006 Skrevet 23. november 2006 Fighting Force på PSX var kjempemorsomt i 2-player da det kom. Har fremdeles til gode å ha det like artig i 2-player på et spill.
Batnobbit Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (endret) HMM IV ja er klarr over at det var litt anderledes ja men når du tenker over det og tenker da du spillte det så var det ikke så gale alikevel. Tenk heller det var i en annen serie. Endret 4. desember 2006 av x-nobbit
Camper_killer Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 MGS undervudert? Kom igjen a, MGS og FF er de to seriene med størst fanbase i hele verden. Selv hater jeg begge
benyeah Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Skulle ønske Pokemon-serien fikk mer oppmerksomhet. Alt for mange har fordommer mot spillene, så jeg vil si at de er undervurdert.
Ziaka Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Chronicles of Riddick: Escape from butcherbay 7296223[/snapback] Enig. Et av de få spillene i en lang periode jeg faktisk gadd å spille meg gjennom. Ellers synes jeg Silent Hill-serien er stygt undervurdert. Spill med dystrere stemning finnes ikke. 7297925[/snapback] Enig med at Silent Hill-sieren er undervurdert. De spillene hadde jeg mange gode stunder med i mørket når jeg var mindre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå