Gå til innhold

Nye Halo 3-skjermbilder

Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alle de bildene har jeg sett på ulike scans, så det var ikke noe nytt. Bortsett fra det bildet på TeamXbox da, som forøvrig er sykt bra. Som Bungie selv sa det, det er in-game fra en Campaign-bane. Imponerede til å være så tidlig i utviklingen.

Endret av StaBBer
Skrevet
Old? Hmm... Ikke så vidt jeg vet? Det var noen like skjermbilder vi så fra et scan i et blad for litt siden, men dette er ikke scans, og det er flere nye bilder her.

Blant annet dette: http://news.teamxbox.com/xbox/12262/Halo-3...80p-Resolution/

Som også ligger blant bildene i linken jeg postet. Hvis dette hadde vært old så hadde vel ikke Team Xbox postet det som nyhet nå.

7297023[/snapback]

Neida, det var ikke old news. Bare at jeg posta de samme bildene i et annet topic dagen før... :blush:

Skrevet
Har aldri vært noe fan selv, men gleder meg til å se bilder fra enspillerdelen, håper den er rimelig bra rik på detaljer.

7297072[/snapback]

De sa på 1up (Tror jeg) at når de så multiplayer-delen, mente de at det ikke var mye forskjell fra Halo 2, men de 20 sekundene de fikk se av single-player hadde sykt bra grafikk. Veldig lovende, med tanke på at de har om lag ett år igjen å fixe ting på!

Forresten genialt at de slipper en Multiplayer Beta for å teste koden. Det gjør at eventuelle problemer som lag, og bug'er i systemet blir forminsket, samt at folk kan skrike og skråle om de for eksempel hater de nye granatene.

Skrevet

Seriøst? :dontgetit:

Dette ser skikkeleg skuffande ut, det må eg få seie.

Gears of War har uendeleg mykje betre utsjånad. Men det ser forøvrig eksepsjonelt bra ut på 360.

Reknar med at Halo 3 får ein total makeover før det kjem ut, for dette skjønar eg faktisk ikkje heilt, og det ser jo HEILT forskjellig ut frå videoen frå E3, som såg bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...