Gå til innhold

HP iPAQ hw6915 video?


sdf123

Anbefalte innlegg

hei,

 

vurdere pda og har sett litt på HP iPAQ hw6915. hvordan er denne til å spille av film med? tenker da om jeg sitter på toget etc. og se feks en film? blir kvaliteten bra?

 

tenker også å bruke den i bilen, er det da noen muligheter for å spille av feks musikken som ligger inn på pdan inn på annlegget i bilen?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Har hatt hw6915 en stund nå. Bruker den mellom annet for å se tv og filmer og bildekvaliteten er god, men det kommer jo litt an på øynene som ser da. Det beste er imidlertid gps'en sammen med tomtom i bilen. Her er både bilde- og den norske stemmekvaliteten bra, og kartet skifter helt perfekt i forhold til kjøringen. Når jeg setter målet for turen får jeg melding om bomstasjoner og om jeg ønsker en rute utenom dem, og selvsagt, det varsles i god tid om fotobokser, men desverre, enkelte bokser varsles ikke, f.eks. den på siste bakkehøyde på E6 inn mot Oslo.

 

Psst. Skal du kjøpe en hw6915, kjøp da den norske versjonen, fordi da får du norsk tastatur!

Lenke til kommentar
det varsles i god tid om fotobokser, men desverre, enkelte bokser varsles ikke, f.eks. den på siste bakkehøyde på E6 inn mot Oslo. 

 

 

7536421[/snapback]

 

Fotoboksdatabasen til tomtom-Norge er bygd opp ved hjelp av tips fra alle brukerne. Det kommer oppdateringer med ujevne mellomrom.

Er du så uheldig å bli blendet av et flash fra en uregistrert fotoboks, og har siste oppdatering, er det viktig at du rapporter dette til http://tomtom.nystul.no/.

 

Det samme gjelder også for fotobokser som har blitt fjernet

Lenke til kommentar

Der sporet vel tråden litt av...

 

Når det gjelder film på ipaq'en fungerer dette som fjell. Bra lyd og greit bilde. Ved lange reiser kan du f. eks pakke 10 seinfeld-episoder på et minnekort, og reisetida føles betraktelig kortere. Dette forutsetter seff tilgang til strøm...

 

Når det gjelder å kjøre musikk fra ipaq til bilstereo finnes det jo bilstereoanlegg med minnekortleser og/eller bluetooth. Det finnes også FM-sender som ved hjelp av en adapter kan kobles til jackpluggen.

Lenke til kommentar
Når det gjelder å kjøre musikk fra ipaq til bilstereo finnes det jo bilstereoanlegg med minnekortleser og/eller bluetooth. Det finnes også FM-sender som ved hjelp av en adapter kan kobles til jackpluggen.

7537205[/snapback]

 

Håper å få min hw6915 i posten før jul. Posten har neppe sett sporingssiden sin bli refreshet så ofte av noen før. ;)

 

Men det er også en mulighet for å koble direkte til cd-spiller i bilen via AUX. Selv har jeg en spiller som har 3,5mm minijack inngang i fronten (Sony CDX-GT300). Det funker helt ok fra min TomTom Go910 og SE w810i. Overgangen fra 2.5mm til 3,5mm jack finner man svært rimelig på ebay.

Endret av Andy156
Lenke til kommentar
Når det gjelder å kjøre musikk fra ipaq til bilstereo finnes det jo bilstereoanlegg med minnekortleser og/eller bluetooth. Det finnes også FM-sender som ved hjelp av en adapter kan kobles til jackpluggen.

7537205[/snapback]

 

Håper å få min hw6915 i posten før jul. Posten har neppe sett sporingssiden sin bli refreshet så ofte av noen før. ;)

 

Men det er også en mulighet for å koble direkte til cd-spiller i bilen via AUX. Selv har jeg en spiller som har 3,5mm minijack inngang i fronten (Sony CDX-GT300). Det funker helt ok fra min TomTom Go910 og SE w810i. Overgangen fra 2.5mm til 3,5mm jack finner man svært rimelig på ebay.

7537306[/snapback]

 

Det er vel kanskje den enkleste muligheten... :blush:

 

Ventetiden er kan føles ufattelig lang i slike situasjoner ja.

 

Håper du får din etterlengtede 6915 før jul, godt valg. :)

Lenke til kommentar

Heisann!

 

Beklager for å ta opp problemet mitt på denne tråden, som egentlig ikke har noe med trådløst nettverk å gjøre. Men jeg er seriøst desperat og trenger hjelp fra noen... :(

 

Nettopp anskaffet meg en HP IPAQ 19-series, men har et irriterende problem, som jeg håper dere kan hjelpe meg med:

 

Hvordan får jeg den på trådløst nett? Må jeg ha et eksternt nettverkskort? Hvor kan jeg skaffe et passende og rimelig til min modell?

 

Jeg har et Sandisk 128 MB minnekort som fulgte med. Men dette er vel ikke nettverkskort?

 

Har prøvd i hele natt å få det til å fungere, men jeg måtte rett og slett gi opp...

 

Når jeg går inn på "Network Card", så kommer det opp: Configure Network Adapters. Så kan jeg velge mellom Work og The Internet. Under står det: Tap an adapter to modify settings:

AsyncMac NDISWAN Miniport

PPTP NDISWAN Miniport

 

HÅPER virkelig at selve problemet er at jeg ikke har nettverkskort. Men hvor skal dette i så fall plasseres? I minnekort-luken? sad.gif hmm.gif

 

Takker dypt for svar... Klemmer fra Martine :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...