Gå til innhold

Få tilbake slettet char.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen a dere som har peiling om det er mulig å få tiblake en character som ble slettet for et halvt år siden ?

Hvis det er mulig vil jeg helst gjør det via mail så jeg slipper å adde gaming time, sende ticket, åsså får jeg den ikke tilbake.

Håper noen kan hjelpe meg, gjerne med mailen jeg kan sende spørsmålet til : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tjah... Du får vel prøve å sende et litt ydmykt, formelt brev til en moderator i Blizz... Et halvt år er jo lang tid, men i teorien skulle det vel gå bra... :hmm:

Edit: Det kommer vel ann på hvorfor eller hvordan karakteren ble slettet også...! :)

Endret av Poor Leno
Skrevet

Sykt.

I går etter å ha postet her. postet jeg en Ticket fra en lvl 1 char på serveren hvor char'en min var slettet fra hvor jeg sa at "jeg slettet min lvl XX char som het XX på grunn av sosiale problemer og at jeg i frustrasjon slettet char'en min og at jeg nå angrer" så mindre enn 24 timer senere får jeg mail fra Blizzard. hvor de sier som følger:

Please read this mail carefully as it concerns the status of your World of Warcraft account.

We are writing to inform you that we have restored your character named XX, on the realm xx, which you deleted in error and it should now be available to play as you requested. Please be extremely careful when deleting any character in the future; this process is intended to be permanent. Please do not hesitate to contact us by submitting an in-game help petition, should you require assistance with another matter.

har aldri vært med på makan til smooth problemløsning fra Blizzard sin side, kudo's. og dette var 6-9 måneder etter at jeg originalt slettet char'en min. nå skal jeg bare hoppe han over på en annen server og vips så var mye releveling vekke, kjempegreier

Skrevet
Sykt.

I går etter å ha postet her. postet jeg en Ticket fra en lvl 1 char på serveren hvor char'en min var slettet fra hvor jeg sa at "jeg slettet min lvl XX char som het XX på grunn av sosiale problemer og at jeg i frustrasjon slettet char'en min og at jeg nå angrer" så mindre enn 24 timer senere får jeg mail fra Blizzard. hvor de sier som følger:

Please read this mail carefully as it concerns the status of your World of Warcraft account.

We are writing to inform you that we have restored your character named XX, on the realm xx, which you deleted in error and it should now be available to play as you requested. Please be extremely careful when deleting any character in the future; this process is intended to be permanent. Please do not hesitate to contact us by submitting an in-game help petition, should you require assistance with another matter.

har aldri vært med på makan til smooth problemløsning fra Blizzard sin side, kudo's. og dette var 6-9 måneder etter at jeg originalt slettet char'en min. nå skal jeg bare hoppe han over på en annen server og vips så var mye releveling vekke, kjempegreier

7296955[/snapback]

Da er det verdt å adde gaming time å sende ticket istedet for å sende mail da:)

Så får vel mekke meg 1måned snart.

Skrevet (endret)

Dette burde være et ikke-problem. Jeg skjønner ikke hvorfor folk sletter characterne sine. Lei? Så la være å spille, la den ligge. Hvorfor slette noe du har jobbet så mye med uansett? Det koster ikke noe å ha den liggende heller. Og dere som sletter i fylla for så å angre... Det er så hjernedødt at jeg ikke finner ord :p

Endret av mad_arab
Skrevet

Jeg fikk den tilbake med alle itemene jeg hadde, pengene, skillsene alt. det var lagret i databasen deres og jeg mistenker at de er lagret der utrolig lenge i og med at det ikke er så mye data som skal lagres. jeg hadde dessverre disenchanted itemene mine og gitt vekk gullet men alt jeg hadde når jeg slettet fikk jeg tilbake om det var meg du spurte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...