Gå til innhold

COD3 (X360) låser seg etter 10 min spilling

Valgraph

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Når eg spiller COD3 låser det seg etter ca 10 min. Det har skjedd helt fra første gang eg startet det. Noen andre som har samme problem? Noen som vet hvordan det kan fikses?

Er ingen riper i platen, er det eneste spillet eg har som låser seg..

Help..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bare i dette spillet konsollen låser seg? Ellers kan du prøve å holde inne A knappen ved oppstart av spillet for å rense cachen.

Skrevet

Ikke ta det så tungt, men hva mener du. låser den seg hver gang du starter spillet eller bare i blant? Min konsoll gjør akkurat det samme. Bare da må jeg spille 2 timer ca før det skjer.. Tror det er noe med kodingen til utviklerne som gjør at den klikker. i stad på meg klikka GeOW etter 30min men intens spilling. 4 timer senere med forsatt intens spilling så klikka den ikke. Så tror det er kodingen som gjør at den går litt i surr noen ganger..

Skrevet

Det skjer bare på dette spillet.. Etter ca 10 min..

Har ikke brukt xboxen før på dagen.. så den er ikke varm eller no slikt.. Har kanskje noe med kodingen å gjøre.. Har en liten mistanke om at det skjer når det er mye som forgår på skjermen.. Men det er ikke alltid denne teorien stemmer..

Takk for alle svar.. :)

Skrevet

Lest at det har hjulpet for noen hvis de gjorde Maintenance på HDD'en.

Gå til System Blade -> Memory, trykk Y for Device Options. Så trykker du X, X, LB, RB, X, X, og så Yes på det valget som kommer opp.

Vet ikke om det kommer til å hjelpe for deg, men det er vel verdt et forsøk. :)

Skrevet
Da forsvinner vel alle oppdateringer også ved bruk av den metoden? Men er jo ikkje verre enn å koble seg opp mot Live igjen da ;)

7293653[/snapback]

Vel, jeg har nå gjort det og jeg måtte ikke laste ned noen ting på nytt så... For å være helt ærlig så vet jeg ikke helt hva den gjør med HDD'en når du tar Maintenance, men det er nå verdt et forsøk.

Skrevet (endret)
Da er det nok maskinen din som begynner å slite...

7298065[/snapback]

Tja utrolig rart om det er grunnen da den er behandlet som en baby gjennom alle mnd jeg har hatt den. Den er ikke blitt rørt på seg og får mer enn nok luft rundt seg og. Den står oppå xbox360 eska og strømadapteren står på 4 metal plater sånn den skal komme seg litt opp fra gulvet. Med luft... hmm..

Nei får bare spille og kose meg å overse det. Vil ikke sende den inn sånn da jeg jeg veit disse service folka ser på boksen i 5min. Skjer det ikke noe da sender dem den tilbake.

Endret av BanAnus
Skrevet

Har ingenting å si at du har behandlet den som en baby.

Min røk etter 6 måneder. Og den stod på samme sted hele tiden.

Når den først ble buggete, gav den seg aldri, og ble bare verre og verre.

Det lukter en retur, og jeg ville fått den unna får juletiden.

Skrevet

Da var 10 timer+- intens gaming over, og CoD3 ferdig runnet, maskinen hang seg 2 ganger, og fikk 3 små hengninger under spillinga, men de ga seg etter 1-2 sek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...