Gå til innhold

Noen måte å finne ut epostadresse til BF2-nick?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har logget meg inn på Gamespy med x-antall epostkontoer. Ingen er i det nicket jeg ønsker å Retrieve..

Ikk spør hvorfor jeg har så mange kontoer :p

Skrevet (endret)

Det er det: hvilken epost?

Hvorfor kunne dem ikke bare ha et felt hvor man skrev inn nick og passordet kom til den eposten brukeren registrerte :hrm:

Endret av Zande
Skrevet

Okey.. Logg deg inn på alle sidene du husker du har en bruker på. Jeg har laget et system ivertfall Jeg har ca 5 Gmail og alle forwarder til min main, gjør det du og

Skrevet (endret)

Jeg har:

• 2xHotmail
  • 2xSpraymail
  • 1xSkolemail
  • 1xOnline.no

Begge Hotmailadressene har fått endret passord i Gamespy men bare èn hadde BF2 konto, men feil konto.

De Spraymailene fikk også byttet passord hos Gamespy men ingen av de innholdt BF2 konto.

Skolemailen har ingen registrerte.

Online-eposten har blitt slettet siden jeg byttet ISP men BF2 finner ingen registrert på den mailadressen. Da regner jeg med at det ikke er den.

Det her ble surr :(

Jeg får bare logget inn på èn BF2 konto etter å ha resatt Gamespy passord men det var feil konto.

Endret av Zande
Skrevet
Okey.. Logg deg inn på alle sidene du husker du har en bruker på. Jeg har laget et system ivertfall Jeg har ca 5 Gmail og alle forwarder til min main, gjør det du og

7291967[/snapback]

huh? hva mener du her? :hmm:

Skrevet (endret)

Lett å finne ut epostadressen.

Gå til "mine dokumenter\Battlefield 2\Profiles" og så går du innpå en av mappene og åpner "profile" i notisblokk. Der står epostadressen. Hver mappe tilsvarer hvert BF2-nick, så du må sjekke alle.

Endret av Bandidos-Pelle
Skrevet
Logg inn på alle sider du har konto på. Bedre formulert?

7292324[/snapback]

det jeg mente var beskrivelse av det sytemet du omtaler:

Jeg har laget et system ivertfall Jeg har ca 5 Gmail og alle forwarder til min main, gjør det du og

hva slags sytem? hvordan?

Skrevet
Lett å finne ut epostadressen.

Gå til "mine dokumenter\Battlefield 2\Profiles" og så går du innpå en av mappene og åpner "profile" i notisblokk. Der står epostadressen. Hver mappe tilsvarer hvert BF2-nick, så du må sjekke alle.

7297208[/snapback]

Jeg er glad i deg :love:

Hadde forøvrig partisjonert Spill og Windows-partisjonene men hadde en backup av Mine Dokumenter liggende! Og der lå profilen!

..Og til min store overraskelse har profilen konas epostadresse. Muligens pga jeg maxa ut mine andre epostadresser på dummyprofiler :hmm:

Men anyways, dagen (og BF2) er reddet!

:w00t:

Skrevet (endret)
hva slags sytem? hvordan?

7297510[/snapback]

Han får all e-posten som blir sendt til hver av de fem e-postadressene videresendt til sin hovedadresse. Du finner mer informasjon om det ved å putte inn f.eks søkeordene "mail forward" i din favorittsøkemotor.

Endret av Kadmium

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...