Gå til innhold

For oss som venter på Armed Assault

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Veldig stilig :) Gleder meg til å prøve dette spillet :) Tok nettopp opp igjen Ghost Recon, var morro  :cool:

7354024[/snapback]

Haha, jeg tenkte akkurat det samme da jeg så de videoene. Fanken, om jeg bare hadde med discene på dette LAN'et, så skulle vi kunne spille det sammen (COOP)! :p

Skrevet (endret)

Neida, ikke noe loading screens. Bare sjekker kartet noen ganger for å se hvor jeg skulle gå. Av en eller annen merkelig grunn er det litt kort loading når man sjekker map'et. Blir antakeligvis fiksa i en patch. Også er jeg innom editoren en gang og setter ut et helikopter.

Endret av BTK
Skrevet
hmm...totalt idiotisk å ha loading når man ser på map'et da...håpe virkelig det blir fiksa til æ kjøpe spelle...

7355183[/snapback]

Av alle ting man kan klage på med store spill, så synes jeg ikke akkurat dette var det beste å klage på. Slike store spill har alltid mye mer omfattende og irriterende feil. Det der er jo bare en bagatell.

Skrevet
hmm...totalt idiotisk å ha loading når man ser på map'et da...håpe virkelig det blir fiksa til æ kjøpe spelle...

7355183[/snapback]

Av alle ting man kan klage på med store spill, så synes jeg ikke akkurat dette var det beste å klage på. Slike store spill har alltid mye mer omfattende og irriterende feil. Det der er jo bare en bagatell.

7355255[/snapback]

Loading når man skal inn på map'et e ikkje en bagatell hvis man spelle multiplayer etc. I mange situasjona vil det ikkje akkurat være ønskelig å måtte få loading når man skal sjekke map'et.

Skrevet

Trur også det her blir fiksa i en patch. Skjønne ikkje ka som treng 5 sek loading for å vise map'et :hmm: Merkelig at dæm klare å lage ei øy på maaaaaaaange kvadratkilometer uten loading, men klare ikkje å ordne overgangen til map'et uten... :p

Skrevet

Hmm, virka mer som 2sek her når jeg spillte, og jeg har ikke no superpc heller.

Uansett så ble jeg egentlig litt skuffa, har bare spillt i 30min da.

Jeg måtte skru ned grafikken enormt mye (6800gtx, 2gb ram, 3700cpu osv). Så grafikken ble omtrent helt lik som i OFP. Bare at det fremdeles går dårlig i byene.

AI går inn i hverandre (blir dobble), når jeg flyr så "hakker" andre fly, om jeg ikke flyr jevnt med dem (vanskelig å forklare), pluss endel andre småting.

Må nesten ha en syk maskin for å nyte dette, ellers er det kanskje no rart på gang her =/

Skrevet (endret)

Det er jo garantert varierende lastetid avhengig av maskinvare. Uansett, si mellom 1-5 sek, så det er ingen krise, men fremdeles fint om det blir fikset, noe jeg tror det vil bli.

Endret av BTK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...