Raijin Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) Tja, tittel sier vel alt? Gaar det an aa ta i bruk "the dark Arts", som de blir kalt? Har mine perioder da jeg liker aa vaere ond. Gaar det forresten an aa gjöre quests for the mythic Dawn? Klarte aa bli medlem, men klarte ikke aa finne noen som kunne gi meg quests. Endret 14. november 2006 av Raijin
Loerand Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Du kan vel ikke "bli" necromancer, men du kan oppføre deg som en Finnes mye utsyr til necromancere i spillet, bl.a. robes o.l. Når det gjelder Mythic Dawn, så kan du ikke gjøre quests for dem.
Raijin Skrevet 14. november 2006 Forfatter Skrevet 14. november 2006 Oki, takk for svar! Bryr meg ikke saa mye om aa bli medlem i kulten, men kan jeg uttoeve "dark arts"? Finnes det slike spells som jeg kan laere?
MiSP Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Oki, takk for svar!Bryr meg ikke saa mye om aa bli medlem i kulten, men kan jeg uttoeve "dark arts"? Finnes det slike spells som jeg kan laere? 7286913[/snapback] Det nærmeste du kommer er å lage Black Soul Gems og soultrappe NPCer. Du finner info hos The Unofficial Elder Scrolls Pages.
Veritas_ Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) Du kan vel ikke "bli" necromancer, men du kan oppføre deg som en Finnes mye utsyr til necromancere i spillet, bl.a. robes o.l. Når det gjelder Mythic Dawn, så kan du ikke gjøre quests for dem. 7286674[/snapback] Hva har en ikke mods for Servant of the dawn heter den, tror jeg. Endret 14. november 2006 av Veritas_
Bytex Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 (endret) Tror ikke det fins spells som kan gjenopplive døde heller? Å springe rundt i Mythic Dawn-kappe og gjøre quests for de snille folka er jo ikke veldig Necro-aktig, lizzom. Og siden en Necromancer-kult er en STOR del av mainquesten, kan du naturligvis ikke spille på deres side..med mindre du finner no mods da. Du blir jo medlem som del av hovedquesten, men bryter det ganske kjapt igjen. Endret 14. november 2006 av Bitex
MiSP Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Det går faktisk an å få en staff som gjennoppliver døde for 30 sekunder. Den heter Staff of Worms, søk på UESP hvis noen vil vite mer.
Kahuna Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Heh, kan du soultrappe de du gjenoppliver? Drep beistet, soultrap med azuras star, lad et magisk våpen, gjenoppliv beistet, repeat
Raijin Skrevet 15. november 2006 Forfatter Skrevet 15. november 2006 takk for svar! Syntes at siden necromancer og andre moerke kulter var en saa stor del av spillet saa burde man kunne bli en del av kulten deres. Man kan jo bli medlem av the Dark Brotherhood, og det er vel ikke akkuratt en snill liten koseklubb. Foroevrig synes jeg at de har de mest underholdende questene. Men takk for svar!
MiSP Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Man kan jo bli medlem av the Dark Brotherhood, og det er vel ikke akkuratt en snill liten koseklubb. 7292276[/snapback] Snill, nei. Koselig, definitivt. Jeg koste meg sjelden så mye som når jeg tok questene deres.
Artificin Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Man kan jo bli medlem av the Dark Brotherhood, og det er vel ikke akkuratt en snill liten koseklubb. 7292276[/snapback] Snill, nei. Koselig, definitivt. Jeg koste meg sjelden så mye som når jeg tok questene deres. 7292314[/snapback] Spesielt den "festen" i Skingrad Må være den kuleste questen i hele spillet. "Someone has been murdered" "We got a murderer among us" :!:
Loerand Skrevet 15. november 2006 Skrevet 15. november 2006 Hehe, godquest det ja. Ekte skrekkfilm-stil
Raijin Skrevet 17. november 2006 Forfatter Skrevet 17. november 2006 Ahh, gode minner! Finnes det en expansion med flere DB quests?
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Og siden en Necromancer-kult er en STOR del av mainquesten, kan du naturligvis ikke spille på deres side..med mindre du finner no mods da. Du blir jo medlem som del av hovedquesten, men bryter det ganske kjapt igjen. 7287325[/snapback] Hadde jo vært nice om du kunne velge vei der da, at du kunne velge å fortsette for Mytihic Dawn. Synes de skulle tenkt på det, at du kunne gjort flere valg, som hadde konsekvenser.. Men sånn er Oblivion desverre..
MiSP Skrevet 19. november 2006 Skrevet 19. november 2006 Hadde jo vært nice om du kunne velge vei der da, at du kunne velge å fortsette for Mytihic Dawn. Synes de skulle tenkt på det, at du kunne gjort flere valg, som hadde konsekvenser.. Men sånn er Oblivion desverre.. 7316530[/snapback] Husk at spillet skulle bli gitt ut på denne siden av århundreskiftet også, da. Hadde vært kult ja, men det er ikke sikkert det hadde vært verdt et år til med venting.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 20. november 2006 Skrevet 20. november 2006 Nei, så klart ikke, men hadde vært nice
mr. Zilter Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Syntes du det høres kult ut bør du prøve gothic..
Raijin Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Jo, jeg har testet Gothic. Gothic virker kult, hadde det bare ikke vaert saa buggete. Har det kommet ut noen patcher som fikser bugsene? Foretrekker ogsaa kampsystemet i Oblivion, men det som jeg liker bedre i Gothic er at miljöet ikke level'er i takt med ens rollefigur. Har ikke spilt Gothic saa mye, saa kan egentlig ikke si saa mye om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå