Gå til innhold

Hvilken linse ville du valg? Portrett under $250


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av og til lurer jeg på hvor glupe innlegg man kan prestere å poste på dette forumet.

 

Jeg er bombesikker på at du kan få gode svar, i det øyeblikket du forteller oss hva slags type kamerasystem du siter med!

 

I alle tilfeller, for den summen der ville jeg enten gått for brukte 50mm 1.4 objektiver, som det til tider kan være mulig å få for den summen på f.eks eBay. (typisk Nikon 50mm 1.4 AF / D)

 

Ellers har jo samtlige produsenter en 50mm 1.8 på lager som går for kr1000+, det gir det jo et sted mellom 75-80mm på de fleste systemer (antar du ikke sitter på fullformat), noe som gir en flott arbeidsavstand for torso/ansiktsbilder.

 

Dette vil jeg forrestem være bombesikker på er blitt besvart en del ganger før. Men hvem gidder vel å søke?

Lenke til kommentar
Ah, jeg spor ikke om tips. Men hva dere ville gjort? Wow, av og til lurer jeg på hvor glupe innlegg man kan prestere å skrive paa dette forumet.

7287213[/snapback]

Neivel... :roll:

 

Lykke til da. Jeg ville brukt de 1500 på en kveld på byen. Men jeg misforsto og trodde du skulle bruke dem til fotoutstyr, men du er altså litt forvirret og lurer på noe helt annet?

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...