Gå til innhold

Opera 7 beta klar


DrErling

Anbefalte innlegg

Quote:


Ola PeK skrev (2002-11-13 13:36):

Quote:


Den 2002-11-13 13:33, skrev milkwood:



Måtte prøve siden du sa det, men ble ikke automatisk sortert her. ... men har ikke titta så mye... henta ned 102 mail =)


men quick reply var genialt da!



 

Kan jo lese litt om det her:


 

Var rett og slett at jeg ikke hadde på hotlist saken =) så så ikke folderene til mailen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-13 13:46, skrev milkwood:

21 av 25 epost som ble satt i spam folderen var IKKE spam da... (men seff da en god del av de nyhetsbrev jeg får tilsendt) men også private meldinger...


 

Den er litt stygg :eek:

 

Sikker på at det ikke bare er du som får så få mail at du anser spam mail som personlige mail da :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-13 13:46, skrev milkwood:

21 av 25 epost som ble satt i spam folderen var IKKE spam da... (men seff da en god del av de nyhetsbrev jeg får tilsendt) men også private meldinger...


 

Hehe, ingen av mine 842 var spam...

Men heldigvis er det enkelt å fjerne dei frå spam-foldaren - berre marker og trykk på hjertet på toolbaren.

 

Quote:


Spam

M2 comes provided with a spam filter. The level of this filter can be adjusted to "Off", "Medium" and "Strong" by changing the settings under the right-click menu of the Spam folder > Properties > Filter. The default value is "Medium".

M2 shows all mail which it recognizes as spam, in the spam folder. Here you can determine whether the mail is spam or not. When it is not spam, you click on the appropriate button on the toolbar, the e-mail becomes accessible to access points and the sender is added to your contacts.


Lenke til kommentar

Quote:


Ola PeK skrev (2002-11-13 13:56):

Quote:


Den 2002-11-13 13:46, skrev milkwood:

21 av 25 epost som ble satt i spam folderen var IKKE spam da... (men seff da en god del av de nyhetsbrev jeg får tilsendt) men også private meldinger...


 

Hehe, ingen av mine 842 var spam...

Men heldigvis er det enkelt å fjerne dei frå spam-foldaren - berre marker og trykk på hjertet på toolbaren.

 

 

yes, vet... var også deilig å se at den klarte å lagre det... tok f.eks "not spam" på en av nyhetsbrevene fra en side og ALLE nyhetsbrevene jeg hadde liggende fra det stedet ble flyttet samtidig. og når jeg laster ned neste gang og det er en mail derifra så går den til inbox og ikke spam

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-13 14:57, skrev Kirky:

hva var ikke så bra mener du? hva savnet du?


 

Hvis den var til meg, så mente jeg at MyIE er jo bare en plugin til Internett Explorer.

 

Så man kan liksom ikke skryte av at den er liten...

 

MyIE er en kjekk sak det, men fungerte utrolig ustabilt hos meg.

 

Dessuten så synes jeg det er deilig og kunne bruke et godt norsk produkt som fungerer bedre enn microsoft sitt...

Lenke til kommentar

Det er riktig at 600kb er un understatement hvis du tenker på hele størrelsen. Men jeg skrev aldri at alt var 600kb, skrev at nedlastingen var det.

Og det er riktig at den kræsjet litt tidligere, men de nye versjonen er veldig stabile. Så det er bare å prøve, ikke værre enn å slette etterpå. Ingen installasjon, kun utpakking av en katalog, og det liker vi :smile:

Lenke til kommentar

Har fått lasta ned v7 og testa litt nå. Er spesielt to ting jeg merker meg:

 

- Den er ekstremt rask. Ble som å komme på en 100Mbit linje dette her :smile:

 

- M2 er en meget bra News klient i motsetning til den Opera v6 hadde. Har faktisk allerede bestemt meg for endelig å kutte ut OE som newsklient nå :smile:

 

Merker at browseren er i beta da. Har ikke fått noe kræsj enda, men den "flimrer" til tider litt. Uansett, det er ting som helt sikkert blir retta.

 

Det var mitt førsteinntrykk hvertfall :smile:

Lenke til kommentar

Etter å ha prøvt den nye betaen litt, så har jeg bare ett ord å si. Konge!

 

Den har endelig fått full støtte for javascript, noe som var dårlig før, så endelig fungerer mange sider som ikke har fungert før. Den er utrolig rask, og jeg merker en ny veldig kjekk funksjon. Bare aksepter pop-ups jeg selv har bbedt om.. Meget kjekkt.

Menyene er pene og stilrene, og alt er det lett å konfigurere. Jeg er meget fornøyd med det arbeidet som opera har gjort med dette produktet

 

Ptomania

Lenke til kommentar

holy shit. Opera tar fullstendig av. har bare prøvd den i minutter, men allerede er jeg overbevist om at den er mye bedre enn 6.05 (som igjen er utrolig mye bedre enn IE).

 

Jeg har merket meg at den viser siden skikkelig mens den laster. I IE (og ofte i opera6) er siden helt hvit, og blir ikke vist før hele greien er ferdig lastet. Det betyr i praksis at det er enda raskere å browse med treg oppkobling. (kan trykke stopp når du ser det du trenger liksom, slipper å vente på et stort bilde som egentlig ikke har noen funksjon).

 

En annen ting, mouse gestures er enda raskere. Prøv hopp frem og tilbake i sider! (samtidig som du ler av IE sin frem tilbake funksjon).

 

Har forløpig testet 3 webshopper som ikke var helt kompatibel med opera 6, og kan fortelle at alle de tre fungerer UTMERKET i denne betaen!

 

Hurra sier bare jeg!

Lenke til kommentar

Som mange andre er jeg overbegeistret over Opera 7 :smile:

Spesielt en ting: jeg holder øye med flere phpBB forums i min community - og når jeg går inn på forumet får jeg en ekstra verktøylinje som gir meg muligheten til å navigere rundt på forumet!

 

http://www.dragonforest.com/msp/exempel.jpg

 

Det er bare dritrått.. :wink:

 

[edit] Fant ut det var lurt å lese retningslinjene i tilfelle bruk av bilder var restricted.. :wink: [/edit]

 

[ Denne Melding var redigert av: Grim Aramis på 2002-11-13 21:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...