Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hore og Madonna komplekset


Gjest Gjest_Emma_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Emma_*

Min kjæreste og samboer har hore og madonna komplekset.

 

Ikke som en fetisj, men mer som en permanent tilstand. Før vi flyttet sammen fungerte dette greit. Eg var horen (ikke kjæresten) og han den som tok meg(gjerne den fremmede). I praksis vil dette si at det innebar en del SM leker.

 

Det som gjennetegner dette komplekset er skille disse menneskene skaper mellom Horen og Madonnaen.

For min samboer har vi nå kommet til det punktet hvor vi er så nærme , følelsesmessig, at han har vasnkelig for å finne horen i meg.

Noe som medfører mindre sexliv.

Her snakker eg ikke bare om å kle seg opp, men som noe dyptliggende. Han kan ikke elske meg og ha sex med meg. I hans hode er det to uforenlige saker , hvor kjærlighet er rent , og sex skittent.

 

Virkelig begynner dette å bli bekymringsverdig , fordi eg vil så gjerne Elske med kjæresten min. Men han tenner Aldri bare ved kos. Det må være som et rollespill. Han kan ikke elske med meg, men fantasien om hvem eg er, om noen forstår.

 

Vel

er dette opphissende, men eg bekymrer meg litt for at vi ikke kan forene kjærlighet og sex.

 

Noen som kjenner til det samme, og kan gi oss råd om hvordan vi kan deale med dette? Og om det kan deales med?

 

 

-Emma :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk er rare. Noen greier ikke å forene sex og kjærlighet, jeg greier ikke å skille dem. Joda, sex er på en måte litt "skittent", og kjærlighet litt "rent"... men nettopp dette som gjør at det passer så godt sammen. Er som jing og jang.

 

Hva med å prøve å være litt "dirty"(eller "horete" som du sier...) samtidig som du er kjæresten? Jeg nekter å tro at dette ikke er ting som kan kombineres.

 

Vil også anbefale deg å snakke med kjæresten din om det.

Lenke til kommentar

Ja, folk er rare. Har selv litt trøbbel med å skille kjærlighet og sex, det hører liksom sammen. Veldig merkelig om han ikke vil ha sex fordi dere har kommet nær hverandre. Som nevnt ovenfor kan du jo prøve å være litt dirty, men det blir jo egentlig en rolle det også. Er jo ikke helt bra om dere ikke kan være dere selv ovenfor hverandre i seksuelle situasjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Emma_*
Ja, folk er rare. Har selv litt trøbbel med å skille kjærlighet og sex, det hører liksom sammen. Veldig merkelig om han ikke vil ha sex fordi dere har kommet nær hverandre.  Som nevnt ovenfor kan du jo prøve å være litt dirty, men det blir jo egentlig en rolle det også. Er jo ikke helt bra om dere ikke kan være dere selv ovenfor hverandre i seksuelle situasjoner.

7286543[/snapback]

 

Merkeligheten ligger jo nettopp i dette komplekset! Det er det som gjør det til et kompleks.

 

Joda eg kan være horen, det er ikke det. Problemet er når man _bare_ skal være horen, aldri seg selv, i en seksuell situasjon. Det er vel derfra problemet oppstår.

 

Klart det ikke er helt bra , men det er jo derfor eg lurer på om nokon kjenner til dette.

Lenke til kommentar
Folk er rare. Noen greier ikke å forene sex og kjærlighet, jeg greier ikke å skille dem. Joda, sex er på en måte litt "skittent", og kjærlighet litt "rent"... men nettopp dette som gjør at det passer så godt sammen. Er som jing og jang.

 

Hva med å prøve å være litt "dirty"(eller "horete" som du sier...) samtidig som du er kjæresten? Jeg nekter å tro at dette ikke er ting som kan kombineres.

 

Vil også anbefale deg å snakke med kjæresten din om det.

7285990[/snapback]

 

Vi snakker det opp og i mente. Om ikke hadde vi nok ikke kunne vært sammen, så forskjellige vi er . Det er tid for mer enn prat. Løsninger.En balansegang. og de vokser ikke alltid på trær.

Lenke til kommentar

"Oh what a tangled web we weave,

When first we practise to deceive!"

(Sir Walter Scott)

 

Jeg tror ikke denne motsetningen kan løses gjennom tilnærming eller kompromisser. Ikke minst fordi det sannsynligvis er du som ender opp med å måtte kompromisse hele tiden. Stadig nye dirty "roller", mens han bli mer og mer immun for "forkledningene" jo nærmere du kommer ham. Spesielt når du egentlig ønsker å bli elsket uten maske, bare fordi du er deg.

 

Det betyr ikke at ikke dere kan spille rollespill av og til i sexlivet, men på et eller annet tidspunkt må han kunne elske deg for den du faktisk er, også fysisk. Man kan ikke være en rollefigur resten av livet for å få forholdet til å fungere. Og det er ikke riktig at den ene parten skal forstille seg for at det skal skje. Det tipper jeg du kommer til å føle sterkere på etterhvert som tiden går.

 

Det er mulig dere trenger hjelp med dette. Og da mener jeg profesjonell hjelp, ikke forumhjelp. Det er hverken flaut eller et nederlag.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...